Beste Toolwatch ~200 euro

Vaderdag komt er weer aan en ik zou graag een horloge voor mijn vader willen kopen. Hij hecht zelf niet heel veel waarde aan horloges maar hij loopt nu heel lang met hetzelfde afgeragde ding dus ik vond het wel een goed idee om hem een nieuw horloge te geven. Hij werkt in de tuinbouw, het is dus belangrijk dat het horloge waterdicht is een zeer stevig. Het moet een quartz zijn en het liefst met een rubberen strap. Alvast bedankt en ik zie jullie reacties graag tegemoet.

4 likes

G-shock.

7 likes

Of het nu helemaal toolwatch is weet ik niet… maar vindt hem er verdomt cool en tool uitzien voor dat geld! Hou je nog geld over voor een mooie rubber band of Nato… hij is er ook op leer en is dan 10 euro goedkoper…

3 likes

Eens, en als je de GA-2100 of zoals ik de GA-2110 neemt heb je nog geld over om er nog 1 te nemen in een andere kleur :tada:

7 likes

Je vader heet niet toevallig hendrikjandetuinman hè? Kijk anders eens in dit topic:

4 likes

Jammer dat het een Quartz moet zijn anders kon je mijn Citizen Fugu limited edition overnemen voor €200. Super stevig en gebouwd en ziet er ook nog leuk uit. Heb veel teveel gekocht de laatste tijd dus de Citizen mag gaan:

9 likes

Heb zelf deze besteld; citizen promaster bj7100-82e. Eco drive en schijnt een stevige beater te zijn (mét GMT en world time functie). Ietsje boven je budget nl. 230 euro

Anders heb je ook nog uiteraard de Victorinox Inox quartz (gebruikt) of de citizen promaster tough, met monoque kast en eveneens eco drive (wellicht nét boven budget, even zoeken…)

5 likes

Haha, nee dat is niet mijn vader;). Maar ik zal het topic eens doorlezen.

Deze vind ik er wel erg mooi uitzien ja, en een goede prijs

1 like

Haha, you never know :rofl:

1 like

Tja, ik denk dat m’n vader een g-shock niet heel mooi vindt.

Haha,tja;)

Vind ik ook niet mooi :rofl:

7 likes

Iets buiten budget maar wel de ultieme toolwatch voor dit geld…

Victorinox Inox

2 likes

Deze ziet er ook mooi uit, maar ik denk dat mijn vader niet veel zin heeft om elke keer de tijd goed te zetten. Een quartz gaat ook langer mee denk ik. Maar ik hou hem in m’n achterhoofd;).

1 like

Dit is wel een erg vet ding. Zal er eens over nadenken.

Als je een automatisch horloge dagelijks draagt is dat ook niet nodig.

Hij zal hem in het weekend niet veel dragen denk ik.

1 like

Ik vind ze ook niet mooi hoor, alleen die ga2100 haha, maar was het eerste waar ik aan dacht :slight_smile:

1 like