Deze discussie loopt al op een paar plekken volgens mij
Maar onmiskenbaar dat horloges weer ook in kleinere maten te krijgen (gaan) zijn
Jammer
Big is inderdaad beautiful⦠op het gebied van vrouwen.
Zeker weten. Ik vind al die overmaatse horloges zo verschrikkelijk, dan lijkt het net alsof je ze de hele dag aan een ander wil laten zien.
Daar loop ik niet mee te koop in een professionele omgeving. Mensen met die frisbeeās om de pols wel, dus die vergelijking gaat mank (m.i.).
Maar ik ben oprecht blij dat je dit plaatje post, ik heb dat racket kapotgeslagen en was alweer vergeten om er eentje te bestellen, thanks!
Ba-dum tsssss
Toch maar eens wat vaker mijn vintage klokjes dragen dus⦠Blijf zelf toch voorkeur houden voor iets forsere horloges. Tot zoān 44 - 45mm kan mijn pols goed hebben. Groter dan dat hoeft van mij ook niet en overhang is natuurlijk nooit mooi.
van 50 mm terug naar 40 mm is toch prima ?
Nee hoor. Gewoon lekker 40mm +. Daaronder is gewoon wijvengeneuzel!
panorai is ook overstag max 40mm nieuwe lijn
Het is ze volkomen in de kop geslagen aldaar! Mannen met damesklokkies. Ach, men doet maar lekkerā¦
Iedereen moet doen wat ie zelf wil, maar klatsers zijn voor plebejers. Zeker als ze losjes op staal hangen.
Overigens is de grootte van een klatser sterk afhankelijk van de polsjes. Sommige mensen hebben met 45+mm een klein horloge om.
Of juist niet. Zou ook zomaar mietjes-compansatie gedoe kunnen zijn. Beetje drama-queen aandachttrekkerij.
En over n paar jaar gaat iedereen weer ineens de grotere dragenā¦luister toch niet naar dat mode gedoe ( want dat is het )
Borsthaar weer in, skinny jeans uit, mannen make up, sarong, benen scheren, wel/geen knotje, huilen, nagellak, toch maar weer als n vikingā¦net zo n dom geouwehoer.
Draag wat je mooi/ lekker vindt. En laat t lekker zien als je er trots op bent.
Gekleurde pipo schoenen, opzichtige geruite skinny pakken, fluorescerende meisjessokken mogen wel maar je dure nieuwe aanwinst is zogenaamd not-done
Oh niet eens gezien wel de sokjes