Oef Hans, nooit de kast inclusief uurwerk erin doen
Kan serieuze schade aanbrengen inwendig.
Holy shit, gooit gewoon het hele ding in de ultrasoon
Had toestemming van de eigenaar gevraagd, daarna met de haardroger van mijn vrouw snel droog geblazen.
En weer wat geleerd!!! Zal het niet meer doen
Hans hou op, het wordt met de zin erger!
Nou ja als hij fake blijkt te zijn dan maakt het ook niet uit
Anyway, heb je hem al open kunnen maken?
Als er een manier is om te testen of je horloge waterdicht is, dan is dit het. Want als 'ie niet perfect is dan komt er zo vocht in. En dat is nog zonder de schade aan het uurwerk door de trillingen gerekend.
Dan warm je dus de lucht binnenin het uurwerk snel op. Deze zet uit en kan zowel het uurwerk als de pakkingen beschadigen (ik zou er nu dus vanuit gaan dat het horloge niet meer waterdicht is). Ik heb zelfs een keer een horloge gezien die op deze wijze behandeld is waarvan het plexiglas van vlak naar bol was gegaan, echt een halve cm omhoog gekomen!
Ach, op een ouwe fiets moet je het leren
Serieus, als je niet weet wat je aan het doen bent:
AFBLIJVEN!
Water plus een horloge waarvan je niet weet of het nog waterdicht is? No go!
Horloge gemonteerd in een ultrasoon? No go!
Horloge met een haardroger drogen? No go!
Stop met dit soort acties!
Inderdaad als hij fake is is het in ieder geval een schone fake Mocht hij wel echt zijn (waar ik en de eigenaar erg aan twijfelen) zou hij het aan moeten kunnen denk ik??
Ik denk dat Hans moet gaan solliciteren bij de testafdeling van Breitling
Als je wil weten of iets nep of echt is, moet je wel echt meer informatie geven Er knaagt iets, want wie biedt dit aan? Een bekende of een vreemde? Weet je waar ie vandaan komt? Wat vraagt diegene ervoor? Hoe voelt alles aan? Kortom, als je niet open bent dan krijg je geen sluitend antwoord.
Alles in opdracht van de eigenaar gedaan. En hij was er bij.
Nope, zo sloop je ieder horloge.
Ooooooh, dan heb je gewoon een grondig testritje gedaan met iemand anders z’n horloge. Zeg dat dan meteen. Weten we ook meteen waarom dat horloge er niet uit ziet als de eigenaar dit allemaal geen probleem vindt
Je overweegt toch niet meer om dit horloge te kopen hoop ik? Echt of niet, dat zou nu vragen om problemen zijn…
Ben benieuwd wat dit horloge weegt……
Wel grappig, bij Rolex zie je dat het steeds moeilijker wordt om echt en fake te onderscheiden omdat de fakes zo goed zijn. Bij Breitling is het juist lastig omdat de echte te veel op een fake lijken
Aan de weblink van Breitling te zien zal het gaan om het gewicht zonder band.