Bulova only

Das wel erg betaalbaar zeg! Hoe liep die van jou bij ontvangst? Was daar nog onderhoud nodig of was het prima as is?

Goed linkje! :ok_hand:

1 like

deze staat nog op mijn te lange wishlist. De gewone accutron is fantastisch maar te klein voor mij.
Enjoy!!!

1 like

Die van mij zoemde heerlijk. Alle horloges worden helemaal schoongemaakt en voorzien van een nieuwe batterij. Of ze ook gepolijst worden durf ik niet te zeggen maar de verkoper kan dat wel vertellen. Is een vriendelijke kerel.

3 likes

Een beetje wabi-sabi kan ik wel hebben :grin: ik vind het belangrijker dat ze goed zoemen.

2 likes

20 likes

Well your standard mechanical watch operates at between about 3-5Hz – which is good for accuracy of just a few seconds a day. Your standard electronic quartz movement operates at 32,728 Hz (32.728 KHz) which offers accuracy of a few seconds per month. The Bulova UHF quartz movements operate at 262 KHz, which offers accuracy of a few seconds per year

1 like

Ne mens blijft maar kijken naar die mooie dial :gem: hier sinds toekomen nog niet van de pols geweest :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

His en hers, 36mm vs 24mm denk ik. De vrouw is er blij mee!

7 likes

Jaaaaaaaa hij is eindelijk binnen.

voor schoonmaak



Na schoonmaak





En niks geen polijst actie… Helemaal blij!!!

27 likes

Proficiat :tada: erg veel plezier van. Ziet er prachtig uit.

1 like

Super!

1 like

Nice! Waar poets je dan mee? Wat een verschil :smiley:

1 like

Nee dat is het juist, niet gepolijst. Dit was voorzichtig met water, zeep, handdoek en een oude zachte tandenborstel om de troep weg te krijgen. De bracelet had nog een extra warm water bad gehad. Onder de dna resten kwam dit glimmende ding vandaan…

4 likes

Precies! Zo doe ik het ook. Zit er wel aan te denken om zelf een trilbadje aan te schaffen. Zijn erg goedkoop tegenwoordig.

3 likes

het handmatig schoonmaken geeft mij juist een voldoening en een Zen moment.

1 like

Sfeer fotoke :slight_smile:

19 likes

Geen Super Seville voor de verandering :smirk:

7 likes

Ik moet ook eens schoonmaken.

13 likes

Ik ook… :joy: :joy: :+1:


Sorry voor de foto kwaliteit :frowning_face:

4 likes

Vandaag deze dikke klatser mogen ontvangen!

Heeft net een mooie poetsbeurt gehad :grin:

15 likes