Citizen only deel 3

Ik snap je even niet Hans. Maar het is verder ook helemaal niet belangrijk, anders was ik er zelf op deze plek al wel over begonnen. Tip: Laat het los, je ziet 'm wel verschijnen als ik hem heb … :beers:

bevalt deze chrono niet?

1 like

ik laat het los.

1 like

Dit is geen chrono @Phyl. :wink:

De knopjes zijn wellicht wat verwarrend maar dienen om de tijd(zone)functies te bedienen. Deze Citizen Tsuki-Yomi bevalt serieus prima, echt hélemaal prima. Er is niets op aan te merken, maar ik heb inderdaad een Seiko Astron gekocht. Eentje die al een tijdje op het netvlies stond en weet welhaast zeker dat ik daardoor deze niet meer ga dragen. Vandaar.

1 like

:rofl: zo slecht heb ik dus opgelet. Wel zeer mooi. Ook hier ga ik wat verder op verdiepen

1 like

Ik heb in mijn NA-Topic ook iets over de werking geschreven: Klik.
Hier ook nog een ‘leerzaam’ filmpje …

PS deze Astron staat op mijn netvlies: Klik. :sunglasses:

3 likes

Ik ga lezen en kijken. De astrons zijn erg zuiver in tijdgeving en degelijk, echter vind ik puur om te xien de citizen leuker

2 likes

Hij blijft aardig zichtbaar, word wel wat minder uiteraard, maar in het donker goed te zien.

1 like

4 likes

Mwah, “new” …
Deze hebben we al voorbij zien komen John … :wink:

:arrow_down:

5 likes

inderdaad, en het vreemde daarvan was dat het twee personen waren die speciaal een account hadden aangemaakt om deze van me over te kunnen nemen, het ging toen om de AV0075-70E en AV0071-03A.
beide zijn toen voor de prijs van een originele bracelet/band weggegaan :slightly_smiling_face:

1 like

Dan zit je hier goed :muscle:

1 like

20 likes

18 likes

Titanium vandaag, draagt toch wel lekker hoor.

19 likes

Raceday vandaag, dus Tsuno mocht meekijken. Wat vinden we van het 70’s aandoenend overgeefselgroen?
Ik had ook nog een bruine perlon geprobeerd maar dit stond wat sportiever.

15 likes

Goedmorgen Citizens! :coffee:

Fraaie Bullhead:star_struck:

Ik meen me te herinneren van mijn vorige Citizen (CB5010-81L) dat ik het niet zo lekker vond. Ik was me niet meer bewust van het feit dat ik überhaupt een horloge omhad. De Tsuki-Yomi is ook Titanium en maar 93 gram maar die draagt verrassend lekker. Ik ben dus een beetje in de war. :wink:

13 likes

Vergeet ik in alle drukte helemaal om mijn pronkstuk hier te plaatsen. Sorry lui, werd laat gisteravond

15 likes

We zijn er bijna. Wanneer is het zover?

1 like

Tof ding Hans! :star_struck:

Ik probeer te ontcijferen wat ik zie, paar vraagjes …

• Wat zegt de kleine subdial rechts die ik rood omkaderd heb?
  • Klopt het dat het kleine wijzertje boven verwijst naar 2024.
  • De secondenwijzer wijst naar "MARCH’. Is dat toeval of is dat helemaal geen secondenwijzer?

Over bijna 20 uur … :wink:

3 likes