Plees
1 juli 2024 om 14:07
1277
Sinds wanneer draagt muis een oorband
1 like
Dat is een hoofdband @Plees , afgekeken van zijn grotere, gespierde idoolā¦
Ratbo.
4 likes
Pim
1 juli 2024 om 15:06
1280
Weer heerlijk gedaan Jur, bedankt!
1 like
Jurk:
dat is Muisis Depay
Aha, als volbloed voetbalhater had ik dat echt nooit geweten
2 likes
Plees
1 juli 2024 om 16:39
1283
Jurk:
Muisis Depay
Huh? Leugentje Ed? zelfs ik als niet voetbal liefhebber wist dit
1 like
Plees:
Leugentje Ed?
Nope. Origineel waar. Al zou mijn leven ervan afhangen dan had ik dit niet geweten.
2 likes
Jurk:
dat is Muisis Depay
En als je heel goed kijkt naar muisis Depay (uitvergroten ) zie je dat hij de 10 afgepakt heeft van Depay
2 likes
Heel erg leuk! Eerste keer dat ik in je strips voor kom! Maar je bent wel optimistisch geweest over de hoeveelheid haar op mān hoofd
1 like
Jurk
13 juli 2024 om 08:58
1287
Beste leden,
Ik moet helaas een week uitstellen.
Vanavond gaat niet lukken (HF huisfeest ergens) en heb deze week al teveel aan klanten opdrachten moeten werken. Volgend weekend komt er een nieuwe aflevering. Nog even geduld svp.
Op de achtergrond aan cartoons gewerkt voor Mr. Online. Cartoons, logo en character. More to come. De softlaunch is begonnen⦠best wel trots
23 likes
Toppie Jurk , je hebt helemaal geen nu.nl of krant nodig. Gewoon op eigen kracht zonder kruiwagen
1 like
Jurk
14 juli 2024 om 07:46
1292
Dank Ferry, dat is helemaal waar! Dank voor het compliment!
pasd:
Geweldig weer
Dank jongens!
Komend weekend een extra mooie aflevering. Let maar op!
5 likes
Jurk
20 juli 2024 om 21:59
1293
Actueel stripje vandaag, meer een illustratie want heb de teksten weggelaten op 1 na.
De hoofdrolspelers van deze week:
De bellende manā¦
Naarmate je ouder wordt, heb je steeds minder te wensen⦠althans, dat heb ik wel
Zoals ieder jaar krijg ik de vraag wat ik voor mijn verjaardag wil hebben en ieder jaar hoef ik eigenlijk niks. Het bezoek zelf is meer dan voldoende en als ik iedereen lekker ongedwongen met elkaar zie kletsen en van mijn eten genieten, dan ben ik meer dan tevreden.
Dit jaar moest het anders vond mijn vriendin en ik moest maar eens mijn best doen om eens wat te bedenken. Dus dat werd hard nadenken⦠ā¦
De man die er af valtā¦
Eindelijk weer eens een NA topic van mijn hand. En er zijn nogal wat horloges langsgekomen in huize Tijner het afgelopen jaar.
Een zilveren Tudor Black Bay 36, een Nomos Club Campus, een Omega Aqua Terra, een Seiko 5 SRPK17, een Rolex Datejust, een Tudor Black Bay PRO en een Tudor Black Bay 58.
Allemaal gingen ze weer net zo snel door als dat ze kwamen, nou ja: een paar maanden genoot ik er van en dan wilde ik weer iets anders proberen. Rust in de collectie was er niet echt. Velen zullen het hā¦
Die juichende manā¦
Het is al weer een hele lange tijd geleden dat ik hier iets heb gedeeld. In de schaduw wel nog wat meegelezen, maar het afgelopen jaar is bij ons thuis, zacht uitgedrukt, een ramp jaar geweest.
Vorig jaar had ik een redelijk spaarpotje bij elkaar gespaard en overwoog ik mān eerste ādureā horloge te kopen. Echter had mijn vader nog een datejust in de kluis liggen met flink wat zoutwaterschade die ik ook kon laten maken eventueel. Helaas kun je geld maar een keer uitgeven, maar het horloge van miā¦
De hondā¦
Ik zag net dat het vandaag 16 juli is. Op zich niks bijzonders maar het is wel de dag, ook een dinsdag, dat ik 5 jaar geleden mijn geliefde Omega Planet Ocean ben kwijtgeraakt. Niet zo maar, maar bij een heftig auto-ongeluk. Die dag ben ik wel meer kwijtgeraakt, en de jaren die daar op volgden nog meer.
Recent heb ik besloten die nare periode zo goed als afgesloten te beschouwen. Ik kan mezelf redden, heb mijn leven redelijk op orde en de afwikkeling van de bijhorende letselschade lijkt ook totā¦
5 likes
Oh heerlijk, ook Muis in stijl ā kijkt hij wel uit voor de Secret Service?
2 likes