RoVaGo
4 augustus 2024 om 22:52
1337
Tobe Hooper is er niets bij. Pas maar op voor die muis.
Straks heeft hij een eigen serie: “ Zaag”
1 like
Jurk
5 augustus 2024 om 08:13
1338
Hahaha… ga jij het dan regisseren?
2 likes
In de rol van Muis: Ieniemienie, bekend van Sesamzaag!
4 likes
RoVaGo
9 augustus 2024 om 12:53
1341
pas maar op heb hier ooit een vlag aan mijn broek gekregen voor een doodgereden Pino
3 likes
Vast van die chagrijnige Momfer de Mol… Oh wacht, andere franchise
2 likes
Jurk
17 augustus 2024 om 20:40
1343
Deze week weer eens lekker met de hand
De notoire HF leden zullen sowieso wel gemerkt hebben dat ik weer eens een aantal handgemaakte cartoons heb gepost afgelopen week. Niet per se mooier, maar wel heel relaxed om te maken… lekker inkleuren. Kan het iedereen van harte aanraden. Heerlijk rustgevend.
Deze week de volgende topics:
De flosser:
Sinds Tissot de Gentleman serie introduceerde al vaak gekeken, gepast en nooit tot aankoop overgegaan. Ik mistte er iets aan. Enige tijd terug hebben ze er een paar modellen aan toegevoegd met crosshair op de wijzerplaat, en werd mijn interesse wederom gewekt. Dat zag er leuker uit.
[afbeelding]
Maar de blauwe -mijn voorkeur- werd enkel op leren band geleverd. Nu is dat aan te passen natuurlijk, want die stalen band wordt ook los verkocht. Waar ik tegenop zag was het verwijderen van de leren …
Ja mocht niet van mijn vrouw:
Mijn eerste Rolex! Had vroeger nooit durven dromen om ooit maar close te komen dat ik zoiets zou kunnen kopen. Hier gehaald uit het blauwe deel van @SpinalTap . Leuk praatje gehad en een bak koffie. Ik vond het erg plezierig.
Het horloge staat voor mij symbool voor dingen die ik heb overwonnen en bereikt heb. Ik ben jaren terug diep gegaan met een angststoornis. In die tijd dacht ik eigenlijk alles kwijt te raken. Werk, relatie, huis…Het is een lange weg geweest en het gaat goed. Twee mooie kids…
Nou werk ik met verslaafden…
Eerst maar een muziekje van een van mijn favoriete bands.
[ - YouTube]
Sinds het begin dat ik mij in horloges ging interesseren was er altijd 1 grail die door mijn hoofd bleef spoken.
En verleden jaar kreeg ik de kans deze te bemachtigen maar het gevoel dat ik verwachte de, wouw factor bleef uit. Het was de Explorer in de 39 mm uitvoering.
De maat was perfect voor mijn pols maar doordat ik gewend was om hoofdzakelijk duikers te dragen was dit wel ineens erg veel wijzerplaat en vo…
Op dag 1 schept God…
Om deze aankoop te bekostigen heb ik een grote aderlating gedaan. De Baltic, Farer, Junghans en Yema hebben allemaal het pand verlaten om een Seiko duikertje te kopen. Ik hoop in dit topic uit te leggen waarom. Eerst even een muziekje voor de sfeer:
[ - YouTube]
Seiko heeft een roemruchte geschiedenis als het op duikhorloges aankomt, en ik heb een beste geschiedenis met het bezitten van Seiko duikhorloges. Hier in huize Fate zijn twee SKXen, een Uemura, twee Baby Tuna’s, een Mini T…
Zullen we even binnen kijken…
[IMG20240811115325]
Gisteren even de stad in geweest om te lunchen. Terug lopend passeren we een AD. In een opwelling (Ja echt!) vraag ik mijn vrouw “even binnen kijken?” Hoewel ik in de jaren een aardige horloge verzameling heb opgebouwd was ik nog nooit bij een AD geweest. Na een instemmend knikje bellen we aan. De deur opent zich en voor de tweede horde genomen is wachten we even in de tussenhal. We zijn binnen en voelen ons wat ongemakkelijk. Een vriendelijke verkoopster schiet ons aan met…
3 likes
Top weer Jur! Zie hem flossen
2 likes
En Muis is nog op de Olympische Spelen bezig zo te zien. Discipline konijnvoltige?
2 likes
Rhys
17 augustus 2024 om 20:56
1348
2 likes
Anthony
17 augustus 2024 om 21:00
1349
Heerlijk!
Mooi trainingspak voor @pasd , @WilSeiko aan de flos en @Fate_Amenable_To_Change die voorleest uit eigen werk.
Dank je wel Jur
4 likes
APMV
17 augustus 2024 om 21:01
1350
Weer goed neergezet, de betrokkenen zullen zich hier vast in herkennen
2 likes
MiGo1
17 augustus 2024 om 21:03
1352
Iemand nog aandoening die gebruikt kunnen worden voor het volgende horloge? Haha
2 likes
Anthony
17 augustus 2024 om 21:04
1353
En nog een stoornis voor @MiGo1
Waarom ook niet, kan er ook wel bij. What doesn’t kill us makes us stronger
2 likes
pasd
17 augustus 2024 om 22:04
1355
3 likes