RoVaGo
3 september 2024 om 09:18
1437
yes weer ouderwets zoekplaatje krijg weer Het HF eiland in gedachten, iedere week weer een uitbreiding.
In de kelder kan ook nog veel gebeuren met een doorsnede onder het café, met een martel muis tandartsstoel o.i.d…
stereotype?? hoe dan witte wijn breiwerkje en fietshelm…
1 like
Luxata
3 september 2024 om 10:26
1438
Hhaha geweldig ! Southpark !!
1 like
Is muis een ‘party animal’ aka ‘Gabbermuis’ geworden?
you can’t hide… Don’t stop!
6 likes
Brodie
4 september 2024 om 09:49
1440
Geweldig weer. Ooit ga ik als flat Eric naar de rikketik,
2 likes
Jurk
8 september 2024 om 05:12
1442
Mausje75:
Go get `em mouse!
JohnnyBravo:
goud dit
emveezet:
Horror(film)muis!!!
Luxata:
Hhaha geweldig !
Hahaha! Dank jullie wel, ik waardeer jullie reacties altijd enorm!
ja toch! Ken je klassiekers.
Absoluut! Dat is het leukste van dit alles. Kan er al mijn creativiteit in kwijt.
Absoluut. lekker hè!
Spannend! Ja jij jezelf in herkent, mag dat zeker.
Luxata:
Southpark !!
Wat een fantastische serie is/was dat hè
Kijk vroeger alles. Zelfs toen nog met het hele gezin naar de film geweest in de bioscoop
7 likes
Rhys
8 september 2024 om 06:45
1443
1 like
Luxata
8 september 2024 om 07:28
1444
Blame Canada , blame Canada !
3 likes
Jurk
14 september 2024 om 23:57
1445
Hierbij weer de nieuwe aflevering. Een uitbreiding, om zo uiteindelijk tot de puzzel voor dit jaar te komen.
De onderwerpen van deze week:
Je hebt motif, meekomen jij
https://www.horlogeforum.nl/t/na-126234-blue-motif/526136?u=jurk
Net als de kerk een lange geschiedenis…
Degenen die wel eens wat van me hebben gelezen kunnen weten dat ik het al heel erg lang over rechthoekige horloges heb. Als Art Deco fan heb ik het dan ook al tijden over de JLC Reverso, maar ook zeker over de Oris Rectangular, in mindere mate de Hamilton Boulton, en de laatste tijd ook over de Alpina Heritage Carrée.
Nu was ik laatst in Milaan, en ik liep daar bij het plaatselijke warenhuis tegen een versie aan die ik mee heb genomen, waarover later meer. Eerst even een muziekje om in de sfeer…
Op naar Tjechië ouwe!
Hierbij dan toch mijn NA topic. Lang geleden dat ik er een heb gemaakt dus het leek me wel weer een keer tijd.
Zoals sommigen hier inmiddels weten ben ik een fervent verzamelaar van chronograaf horloges en ben dan ook altijd erg geïntrigeerd geweest van horloges die net iets minder populair en bekend zijn bij het grote publiek en daarmee de hype nog wat voor zijn. Zo ook de VC Overseas Chronograaf Gen1. https://youtu.be/O-6Iiyfvo30?si=Nj5YEKskpypjqBN5
Natuurlijk ook hier het wel-bekende probl…
Dromen op de bar
Waar moet ik beginnen? Het avontuur begon met een liefde op het eerste gezicht voor de Grand Seiko SBGA413 “Shunbun”, die me intrigeerde en mijn interesse in horloges heeft gewekt.
Na vier jaar van dromen, het bekijken van veel video’s en het doorbladeren van talloze foto’s, heb ik het horloge eindelijk kunnen kopen, mede dankzij mijn geweldige toekomstige vrouw. Ze wilde het graag voor mij kopen ter gelegenheid van ons vijfjarig jubileum. Ik ben er echt blij mee; het was altijd mijn favoriete …
Nî Hâo
Misschien heb je het al eens meegemaakt. Misschien ken je iemand die het meegemaakt heeft. Je hoort het best vaak maar tot gisteren is het mij nog nooit gebeurd. Sterker nog, ik heb altijd gedacht dat het schromelijk overdreven was.
“Lekker cryptisch, Piet, maar waar heb je het nou eigenlijk over?”
Nou, je hoort wel eens dat een aankoop vanuit China niet helemaal uitpakt zoals je verwacht. Een kennis van me heeft bijvoorbeeld eens eens soort van wonder tape gekocht. Een soort dik siliconen tap…
8 likes
Michel.s
15 september 2024 om 04:48
1447
2 likes
Plees
15 september 2024 om 05:04
1448
1 like
APMV
15 september 2024 om 05:24
1449
Duizelingwekkend veel in een plaatje
Lachen weer @Jurk . Alle betrokkenen zullen zichzelf herkennen en dat op zondagochtend
1 like
Tajko
15 september 2024 om 06:11
1451
Hahaha geweldig! Leuk man!
1 like
Piet82
15 september 2024 om 06:16
1452
Ik ben zeer vereerd om vereeuwigd te zijn in deze editie van de HF cartoon. Dankjewel @Jurk !
Mijn speciale dank gaat uit naar mijn zoons die het mij welwillend, doch onwetend want ze lagen al op één oor, mogelijk maakten om eens fijn met hun speelgoed te kunnen spelen.
1 like
Doakes17
15 september 2024 om 07:06
1453
Grappig de tekstballon over…
1 like
Switch
15 september 2024 om 07:24
1455
Leuk gedaan met onze Han opgebaard op de bar
1 like
Jero1