Plees
2 december 2024 om 08:08
1598
Met plaatjes is ie echt leuk
De albums zitten vol, Jur & Co hebben nieuwe gevraagd aan de Sint ze passen niet in de schoen dus nog ff geduld tot na 5 december mensuh…
Maar @Jurk : wat wil muis opwinden?
4 likes
Perodi
2 december 2024 om 08:39
1599
Nice, @Jurk ! Mooie plaat weer.
1 like
RO3L
2 december 2024 om 09:28
1601
2 likes
Hip hoor na die verbouwing met zo n centrale bar
3 likes
RO3L
2 december 2024 om 12:51
1603
Deed me even denken aan De Verfkerk, is een winkel hier vlakbij, was een kerk uit 1879. Nu vol verf en toebehoren en een gigantische muur vol kruisbeelden en één grote wijzerplaat.
7 likes
Harpoen
2 december 2024 om 13:59
1604
Mooi café geworden met zoals zo vaak rare klanten
2 likes
Jurk
14 december 2024 om 21:29
1607
De nieuwe aflevering komt als het goed is morgen. Vandaag geen tijd meer gehad, had vandaag het feest van @PowerReserveFan en daar moest ik nog iets voor maken…
Voor…
Na…
22 likes
APMV
15 december 2024 om 06:20
1611
Hij laat ons weer in spanning die @Jurk
2 likes
Jurk
15 december 2024 om 23:23
1612
Hier is hij dan…
Met deze week in de hoofdrol:
Schrale krokodil…
Na een heftige tijd heb ik besloten dit bijzondere verhaal te delen. Mijn vader maakte onlangs een enorm moeilijke periode door. Hij werd ontvoerd in Ghana, en de ontvoerders eisten losgeld van mij en mijn zus. Wat volgde was een zenuwslopende nacht waarin de Nederlandse politie, Interpol en de anti-terrorisme-eenheid van Ghana samenwerkten om hem te bevrijden. Gelukkig met succes. De details zal ik jullie besparen, maar ik kan wel zeggen dat er films zijn gemaakt met minder spannende verhaallij…
Nou pa…
De DJ van pa.
(longread)
Sinds de post van de mijn sub voor €15 ( NA: een sub voor 15 euro... ) ben ik alweer een tijdje aan het genieten van het dragen van dat prachtige en tijdloze horloge. Zoals ik in die post al had vermeld heb ik een tijd getwijfeld of ik een wat “duurder” horloge zou kopen of misschien een horloge dat ik van mijn vader had gekregen zou laten maken.
Na (of NA:) een ontzettende meevaller was ik plots eigenaar van een fantastisch horloge dat het probleem van de twijfel voo…
Deze stond niet op mijn radar…
[20241212_191855]
[20241212_191913]
[20241212_204940]
[20241212_205530]
[20241212_205621]
Normaal gesproken zocht ik peter black,maar was deze ook in mijn radar sinds 2 jaar. En eindelijk kunnen vinden een Z.g.a.n full set van jaar 2014 afkomstig, ik kon gewoon simpel weg niet laten gaan. En wat ben ik blij zeg naar het 1000 horloges ik denk dit is blijvertje future classic already for mee en simpel weg begrijp ik waarom sommige vinden omega over tudor:thinking:briljant piece, en g…
Gelukkig spreek ik ook Chinees…
Beste leden,
Deze NA heeft beste een bijzonder verhaal. Voor mij in ieder geval wel de moeite om even op te schrijven.
Nadat mijn vader in 2018 was overleden was er was geld los gekomen en wilde ik hier iets moois voor kopen. Maar het budget bleek niet voldoende om voor een ‘grote’ jongen te gaan. Daarbij was ik zo groen als gras op het gebied van horloges. De eerste paar kopen waren ook meteen die van een ongetraind oog en verstand. Een Tissot PR 516 GL met een kapot uurwerk, een dresswatch u…
Sorry!!
Al vanaf mijn zesde draag ik horloges en is mijn pols eigenlijk horloge-loos geweest… op een paar momenten na. En dat zijn meestal de momenten dat ik echt actief ben: tijdens snowboarden en klimmen/boulderen.
Waarom? Nou, zowel met snowboarden, klimmen en boulderen, maak ik nog wel eens redelijke smakkers in de sneeuw of tegen de (rots)wand. Begrijp me niet verkeerd: ik draag mijn horloges over het algemeen zorgeloos, maar ik geloof niet echt in het concept dat als er een dikke kras op mijn gra…
Maw… de top 5 van deze week…
3 likes
Hij is weer leuk Jurk en door de cartoons lees ik gemiste topics, dus dubbel plezier voor mij
1 like
Harpoen
15 december 2024 om 23:35
1616
Tof weer, maar is door die smijter Muis veranderd in Deadmau5 of alleen een week bewusteloos?
Zal toch niet
1 like
Latertje Jurk! Tof gedaan weer
1 like