RO3L
15 augustus 2025 om 20:30
1982
1 like
Jurk
19 augustus 2025 om 22:31
1983
Beste leden,
Hierbij weer een nieuwe aflevering.
De 4 meest gelezen / gelikede topics hebben deze week de cartoon gehaald:
Hè kijk uit!
Gisteren gevallen met mijn fiets. Ik merkte meteen dat het redelijk ernstig was… er moest een dokter bijgehaald worden om me te verdoven ( met ketamine hoorde ik de dokter zeggen )en af te voeren naar het ziekenhuis met de ziekenwagen. Toen de trip ( holy shit doen mensen dit voor hun plezier ??) was uitgewerkt werd ik wakker en merkte ik dat mijn Speedmaster weg was . Toen ik naast me keek lag hij zwaargewond op het ziekenhuisbed en mijn hart brak een beetje. Het is mijn grail watch, waar …
Ben je blij met je horloge, zoon?
Deze post gaat niet over een nieuwe aanwinst voor mezelf. Dit keer was het mijn zoon die in het zonnetje werd gezet. Vier jaar geleden begon zijn horloge-interesse te ontkiemen toen ik hem mijn “oude” Omega Constellation Manhattan Perpetual Calendar schonk. Sindsdien heeft het horlogevirus toegeslagen: twee MoonSwatches volgden, want blijkbaar is het Omega-logo i.c.m. Swatch-plastic magie voor een jonge verzamelaar.
Deze week is hij jarig. Omdat hij het -sinds hij uit huis is- best goed gedaan …
Laat mij er Tudor!
Al sinds een jaar of vier was ik aan het kijken naar een Tudor 1926 met silver dial, dezelfde als de prachtige Tudor van Coenraad.
M’n bedoeling was, om het horloge ruim op tijd te bestellen en het vervolgens dan gaan ophalen tijdens onze vakantie, als wij toch een paar dagen in Den Haag zijn.
Dit ging helaas niet lukken omdat e.e.a. een paar weken ging duren. Dan zou ik daar speciaal weer voor naar Den Haag moeten reizen (meer dan 400 km heen en terug) en ook nog eens vooraf € 1000,00 betalen…
Voor je het weet zit er een Dug in je auto…
Een Duits horloge. Dat kriebelde altijd al maar nooit eerder had ik een model gevonden dat me voldoende aansprak, of waar ik het prijskaartje voor over had.
Het merk DUG is een nieuwkomer op de Duitse horlogemarkt. DUG staat voor Deutsche Uhrenmanufaktur Glashütte. DUG wil horloges maken met de Glashütte kwaliteit voor een betaalbare prijs.
Soms volg ik mijn gevoel en neem ik een gokje. Ik heb hun eerste model gekocht. De Purist 2. Een gada horloge met een diameter van 40mm, een gebroken witte…
3 likes
solo
20 augustus 2025 om 00:59
1985
Is weer een feest voor het oog @Jurk ! Dank weer
1 like
Tenminste weer wat te lachen om 05.45
Steengoed @Jurk !!!
2 likes
Top precies een foto! Vooral mijn vliegende Speedmaster is mooi. Bedankt!
2 likes
“Mijn 2e keer” in een HF Cartoon. Super leuk, Jurk, thanks. Ook namens mijn zoon
2 likes
APMV
20 augustus 2025 om 05:25
1990
Tom (@Baerttom ) aangereden door muis. Hoe verzin je het weer Jur. Hij is weer leuk
2 likes
HansT
20 augustus 2025 om 05:48
1991
Het is prachtig Jurk, gisteren was ik al weer bij de AD, 400 km heen en weer rijden, dus de strip is super actueel!
Leuk om er weer eens deel van uit te maken👍
2 likes
APMV
20 augustus 2025 om 05:55
1992
je hebt de smaak te pakken Hans
2 likes
Anthony
20 augustus 2025 om 06:05
1993
Weer een toffe plaat Jur
Leuke woordspelingen en helemaal top dat je de ‘crash met Speedmaster’ op deze wijze een positieve draai en herinnering weet te geven. Inlijsten en boven het (ziek)bed. Hopelijk gaat het weer beter met je @Baerttom
1 like
HansT
20 augustus 2025 om 06:16
1995
Jullie staan er prachtig op Nick👍, het zebrapad is niet veilig, want ik kom er aan met m’n Polo😀.
2 likes
Jero1
20 augustus 2025 om 06:53
1996
Hij is weer geweldig @Jurk en Muis rijd lekker in zijn racewagen
1 like
Rhys
20 augustus 2025 om 09:20
2000
Jurk, bedankt voor het kunstwerk
1 like