De HF Cartoon, jaargang 2023 en 2024!

:nerd_face:

Dat zou tof zijn! Stukje bij beetje. Motor zal nu wel aangekomen zijn bij de bouwer. Anders morgen. Dan moet die het nog tussen zijn planning grutten. Ik hoop op over 2 weken eindelijk rijden.

En dat heeft natuurlijk helemaal niks te maken met dat jij er in zit :laughing:.

Jullie staan er samen met @Unagi goed op als zeg ik het zelf :sunglasses::ok_hand:

Thanks! Fijne avond allemaal.

4 likes

Wat een toeval zeg!

Ik voel me oprecht vereerd :kissing_heart:

1 like

Prachtig werk @Jurk !

1 like

Het nieuwe topic was me volledig ontgaan, ik zet hem weer op volgen :grin: Lekker bezig @Jurk !

1 like

Ik heb hem ook gemist maar gelukkig wel gevonden.
Er technisch gemaakt met de schaduw mooi hoe je Ted en Opa gecombineerd hebt.

De muis met helm en cowboy hoed.:see_no_evil::+1:t3:

2 likes

:kissing_heart:

Thanks Fox!

Thanks Kabouter! Had maar een nieuwe aangemaakt. Het vorige topic klopte niet meer. @Sandy had al heel lang besloten voor het grote geld te gaan ipv zijn ziel te verkopen aan het potlood. :wink:

En nieuw jaar nieuw topic.

Thanks! Nu nog meer dat café gevoel :ok_hand:

Én duikfles hè. :sunglasses: heb de drie allemaal gecombineerd in de muis. :ok_hand:

Fijne week allemaal!

5 likes

Leuk weer @Jurk
De kalender is inmidels in beslag genomen door m’n zoontje. Die gebruikt hem als Advent kalender. Het inmiddels al bijna kerst :christmas_tree:
Hij moet er zo om lachen. Vooral muis vindt ie leuk.
Hij is nu aan het stripboek begonnen. Ik lees de verhalen voor en hij ligt in een scheur om de tekeningen :joy:

14 likes

Hahaha!!! Dat is toch top! Heel erg leuk!!
Gisteren nam een HF lid de moeite mij een leuk PB’tje te sturen waarin hij aangaf dat zelfs zijn vriendin de kalender leuk vond!

Leuk dat je het deelt!

2 likes

Mooi hè. Zijn toch leuke waarderingen van je werk.

2 likes

Man, rijk dat ik ben… :rofl:

Het is onvoorstelbaar veel werk, die cartoons. Er gaat heel veel tijd in zitten om het goed te doen. Recent nog wel wat zitten tekenen, maar ik vind het ook niet goed genoeg om te posten.

1 like

Beste Leden,

Hierbij de nieuwste aflevering.
Een aflevering die in het teken staat van de ramp in Turkije.
Leden konden een plek kopen in de strip in ruil voor een extra donatie.
Op deze manier is er 750 euro extra opgehaald.

Eigenlijk waren de twee top topics deze:


Je kunt wel zien dat ze teleurgesteld zijn :joy:

De rest van de tekening is gevuld met:

Iemand anders heeft ook betaald om Han bedden te laten verkopen. :smile:

Iemand wilde achter een een arcade game in een panter print pet en shirt

Leon / Frodosreturn wilde graag zijn hond naast het varkentje en de muis, maar nadat hij van HF wegging heb ik de hond in overleg op Jur afgestuurd :rofl:

6 likes

Schets…

13 likes

En heb speciaal voor jullie thuis er ook een kleurplaat van gemaakt:

21 likes

En het eindresiltaat… zonder tekst dit keer. Jullie kunnen zelf het verhaal erbij bedenken.

80 likes

Steengoed gedaan en zoveel details, hoe krijg je het voor elkaar om zoveel fantasie om te zetten in een strip. ik heb geschud van het lachen,bedankt voor de kwast. :rofl: :rofl: :rofl: :+1: :+1: :+1: :+1: :+1:

3 likes

Briljant!!!
Zie dit nog maar eens te overtreffen!

De details, de verschillende topics/extra verzoeken in 1 tekening weten te verwerken, maar bovenal zonder tekst een verhaal neer zetten.
Het spreekwoordelijke petje heb ik al eerder afgedaan voor je. Ik noem dit gewoon buitencategorie!!!

Prettige zondag allen!

3 likes

Wederom jezelf overtroffen @Jurk! Geweldig!!

1 like

Heerlijk :joy:

1 like

Hele actie gemist …
Maar hij is weer klasse :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:@jurk

1 like

Prachtig gelukt👌

1 like