De HF Cartoon, jaargang 2023 en 2024!

Mooi gemaakt weer, Jur! En gefeliciteerd met je dochter! :balloon:

1 like

Thanks! Was gezellig gisteren. Een grote chaos. Maar wel heel leuk met al die kleine apen. Zonder kinderen zou je mij nooit vinden bij zo’n verjaardag. Maar als je zelf in die fase zit is het reuze leuk. :+1:

Is nog nooit in mij opgekomen :joy:. Maar leuk idee. Wie weet een keer in een aflevering! :sunglasses:

3 likes

Haha, begrijp helemaal wat je bedoelt! :grin:

1 like

Leuk weer! Gefeliciteerd met je dochter!

1 like

FTFY

1 like

Beste Leden, hierbij weer een nieuwe aflevering van de HF cartoon.

De topics van deze week zijn:

Wat een mooie ring Hans!

Wat moet ik nu kopen van mijn geld:

Ja, ik weet wel wat ik wil.

Daarbij een eervolle vermelding voor @Brodie met dit topic… maar je hebt er zo vaak in gezeten, dat ik je overgeslagen heb. 🫣😘.

De muis beeld dit keer een actuele gebeurtenis is. Was een tip van @RoVaGo. Ben benieuwd wie het gelijk ziet.

Fijne zondag!

11 likes

51 likes

Fantastisch weer! Dank je wel!
Wil je me wel bulova dat ik er volgende keer weer in zit?

:joy:

12 likes

:joy: Ik Bulova niks. Je kunt mij Sputniks maken. :kissing_heart:

12 likes

Moewhaha… baas

2 likes

Top weer! Hoop er ooit ook in te zitten om ook mijn eigen “jurk” avatar te krijgen. Moet dan alleen eerst is een topic gaan maken.

Maar mooi weer, keep on the good work👍.

1 like

Leuk gedaan, Jurk, en muis heeft het over zo’n lange, denk ik :smiley:

1 like

Geweldig Jur, samen met m’n gouden ring als Gentleman, de muis en de beer in jouw cartoon, dank je wel👍🏻

1 like

Ik ben fan, maar dat wist je al lang!

Heerlijk weer!!!

1 like

Geweldig!! Erg tof ook hoe de Duc er bij op gekomen is. :rofl:

2 likes

Leuk begin van de zondagochtend @Jurk :partying_face::partying_face::partying_face:

1 like

Super Jurk!

1 like

Heerlijk, zo’n gevuld horlogepotje.
Mooie details Jur. Elke keer weer genieten, zo knap!

1 like

Hij is weer leuk Jurk, alles weer aan bod gekomen :+1:. Weet nu wel dat ik meneer Hans moet zeggen :smiley:.
O ja de muis he, ik interpreteer het dat hij mijn Sputnik opvangt die volgens een post in dat topic verbrand zou zijn. Niet dus, staat gewoon op mijn salontafel met dank aan de muis die hem opgevangen heeft. :rofl: :rofl:. Had al deze topics al gelezen, jammer dat er niet een heel klein schaapje met een citroen in zijn bek bij de motor staat. Maar ja, kan niet altijd 6 gooien he :wink:

2 likes

Haha steengoed en muis staat er zo bij, van hoor die kerels nu eens bezig. :+1: :+1: :+1:

1 like