watch flipper:stuck_out_tongue_closed_eyes:
Watch-flipper-kast
Strip is met tekst nog leuker toch.
Ik lig zelf lekker om de platte grap met de vrouw van pepertje, die we allemaal kennen van de pikante foto’s uit de foto wedstrijd.
En @Mr_Broke met ‘waarvan akte’
Daar deed hij het gewoon ook om. Hij ziet het als een spel. Hij kan blijven terugkomen. Maar uiteindelijk gaat denk ik de lol er wel af.
Zeker! Hij kan absoluut grappig zijn en hij zorgt voor reuring. Hij had de pech dat hij aan de authority van Jur aan het tornen was. Dat loopt nooit goed af.
super goeie teksten
Prachtig Jur Nu is het echt af
Heerlijk!
Hierbij alweer de 4de aflevering van 2023.
En dit keer weer eens lekker old school… helemaal met de hand geschetst, geïnkt en met aquarel ingeschilderd.
De onderwerpen van deze week zijn natuurlijk de leden met die meest gelezen topics:
We rekenen op jou, Penzes!
Yes! Jarig! Wat krijg ik voor kade?
Ming Ming doet de dino
GADA, GADA… GADA’AR maar liggen…
Erg goed die old school aanpak. Dan ben je een tekenaar. De Pen is ook leuk gevonden. Muis doet ook weer als vanouds mee.
Leuk ingekleurd ook.
Thanks! Ja weer eens lekker echt handwerk. Het heeft allebei zijn charmes. Digitaal knalt lekker van je scherm. Om dat Pen grapje lag ik zelf al de hele tijd dubbel Ben dol op verwijzingen. Zitten er nog wel meer in.
Naast de muis staat ook gewoon het cafe er op hoor
De vraag is wel… Hoeveel pennen zijn er verloren gegaan in de creatie van deze cartoon 🫣
Dat kan ik beamen
Lekkere ouderwetse woordgrapjes deze keer @Jurk
Super sterk in z’n eenvoud. En weer eens handgemaakt.
Erg leuk!
Geweldig!!!
Vermingken
Altijd lekker ff lachen op de zondagochtend
En het hf café op de achtergrond.
Met de pen heeft wel wat ,hou wel van die old school stijl @Jurk
Thanks! Het is ook lekker rustgevend, zo een beetje tekenen . Jammer dat als je om 24.00 uur klaar bent, de wandelende wekker al om 05.45 af ging en ik er uit moest.
Want was al op vrijdagavond met @cdg @JanHendrik de nieuwe @Mr_Broke mobile gaan bewonderen samen met wat drankjes daarna. Zaterdagochtend lekker uitgeslapen tot 08.00 uur
.
“No pens were harmed in the proces of making this cartoon”
Heerlijk lach vaak zelf te hard. Nu hield niemand mij tegen!
Dat is een mooi compliment! Het is heerlijk om iets te ‘maken’. En als jullie er om lachen, helemaal gelukt.
Moest er wel in natuurlijk. Net als de muis, zou niet durven hem er uit te laten . De kat laat nog steeds op zich wachten.
sorry @emveezet
Weer knap getekend en vol humor
Thanks Roel!
Het blijft elke aflevering weer fantastisch hoe je in ZES gePENde tekeningen een hilarische samenvatting geeft van de afgelopen weken HF!