De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

En heel grappige! Aan @RO3L kun je dat wel overlaten! :joy::+1:

3 likes

Hij is weer erg fraai @Jurk! :clap::pray:

1 like

Zou zeker gaaf zijn.

Als dit (beter) te behappen is, ook heel mooi. Eventueel per kwartaal. Mooie kwaliteit papier en drukwerk. Dan heb je 4 kunstwerken voor het leven :star_struck:

Overigens, niets is vanzelfsprekend. Alles wat je al hebt gerealiseerd is al geweldig!

1 like

Er loopt hier overigens al jaren een fotochallenge waar mooie plaatjes voor geschoten worden. Kun je ook wel best een mooie kalender mee maken.

3 likes

Dank je!!! Samen met jullie! :pray:t2:

Zeker waar!!! Er is vanalles te bedenken voor degene die zich er voor in wilt zetten! :ok_hand:

4 likes

Beste leden hierbij weer een nieuwe HF cartoon.
En ik ben er trots op. Weer eens een ‘echte’. Lekker de hele dag lopen ‘wacommen’. The real deal.

Wie zit er in deze week?

Ten eerste mocht @RKJ niet missen met zijn briljante opmerking in het reptielen topic. De TS vond er het zijne van, maar wat dacht je dan als je nu dit topic startte :rofl:
Zijn de reptielen handjes nou net Rolex kroontjes? :thinking:
https://www.horlogeforum.nl/t/horloges-en-reptielen/421106/5?u=jurk

Gorden Ramsey…

En Gorden moet natuurlijk oordelen over dit topic… de eeuwige strijd tussen de kroket en de frikandel… wie zal er winnen?
https://www.horlogeforum.nl/t/frikandel-speciaal-curry-of-ketchup/420063?u=jurk

Wel gepasd betalen…

Ze maken er altijd een spektakel van…

3 likes

Schets…

9 likes

final:

68 likes

Hij is weer briljant @Jurk !!! Zo knap gedaan :+1::+1::+1:

1 like

Ha, hijs fijn! :smiley::ok_hand: Genieten weer. :wink:

1 like

Mooi man! :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Ja weer als vanouds een kijk plaatje waar je telkens weer meer terugvind. Zeer professioneel getekend en erg actueel met je gekozen reptielen koning als kikker. Ook het stukje Ted zit er weer subtiel in.

2 likes

Dank jullie wel! :+1:
En dit keer ook met de hand geletterd :ok_hand:

Thanks!! :sunglasses::+1:

2 likes

:joy::joy::joy:

2 likes

Je had de muis wel een dievenbrilletje kunnen geven, ik zie hem weglopen met een 2 euromunt… :joy:

Maar weer erg leuk en een leuke opzet!

1 like

Goed gezien !!!

1 like

Geweldig!
Incl making of :ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

En, eerlijk is eerlijk, je had me tuk… Heel even dacht ik “gepasd”… O nee… Spelvout… Maar gewoon mega scherp :ok_hand:t2:

1 like

Mooie samenvatting van de week weer @Jurk ! :heart:

1 like

Prachtig en actueel, reptiel, muis, Rolex en nog veel meer! Fijn weekend nog jurk👍

1 like

Top @Jurk! Je bent een held!:ok_hand:t4:

1 like