Hmja. Maar stel nu, puur hypothetisch gezien egwaar ksweretu, dat je sowieso al je boodschappen doet in een jurk van je vrouw, en niemand de link zou leggen? Ik bedoel maar.
Hahahaha… ja dat zou wat zijn!
Briljante badge! Heel leuk! Moet hier erg om lachen!!! Dank je
Goed weer ! blijft lachen elke keer opnieuw.
Dank jongens!
Goede doelen actie dit jaar.
Even update van mijn kant.
Rond deze tijd voorgaande jaren waren we al volgas bezig en moest ongeveer alles al bij de drukker liggen. Maar dat is nu nog niet eens het geval.
Ik kon het om meerdere redenen niet opbrengen. Ook de kans het voorgaande bedrag van 2021 toch niet meer te evenaren (13k) hielp niet mee. Het is gewoon 2 maanden fulltime werk om dit goed te regelen. Het zat er nu niet in. Zoals @lasteraar ook heeft gemerkt was ik erg ligt ontvlambaar en dat had alles met teveel werk te maken, dus dit ging niet goed aflopen als ik dit er nog bij zou pakken.
Daarnaast was er zoals de voorgaande jaren geen verhaal of een eiland maar allerlei losse verhaaltjes. Dat gaan we volgend jaar anders doen.
Wel ben ik nog aan het kijken of ik genoeg materiaal heb voor een scheurkalender. Maar ook daar kan ik geen beloftes over doen nu.
@RO3L jouw kunstwerken voor de veiling kunnen we veilen of een jaar opschuiven. De kans dat er dit jaar iets onder jullie boom ligt met kerst is nihil. Zelf vind ik het jammer dat ik de traditie niet heb kunnen voortzetten dit jaar, het zat er even niet in nu.
Als iemand nog een goed idee heeft en/of een groot deel echt uit handen wilt nemen kunnen we wellicht nog wat sjeffen dit jaar.
Jur, heel begrijpelijk als het nu te druk is voor je. Voor mij mag je doorschuiven of verzetten naar een andere datum, alles hangt van jouw af qua schema tijd en de mogelijkheid dit alles uit te voeren. Mijn al toegestuurde werken mag je verloten onder deelnemers. Misschien een gewone kalender met hoofdblad foto en 3 kleine fragmenten eruit kan ook leuk zijn en rap gemaakt. Helpen kan ik altijd met de opmaak. Succes
Weer een super cartoon Jur
En wbt de goede doelen, als jij jezelf overwerkt dan wint er ook niemand.
Liever een andere keer met hernieuwde energie
En het staat een ieder op HF natuurlijk vrij om aan een goede doel naar keuze te schenken.
En als je ruimhartig genoeg bent, kan je het nog van de belasting aftrekken.
Toch nog tekst…
Zou zeker gaaf zijn.
Als dit (beter) te behappen is, ook heel mooi. Eventueel per kwartaal. Mooie kwaliteit papier en drukwerk. Dan heb je 4 kunstwerken voor het leven
Overigens, niets is vanzelfsprekend. Alles wat je al hebt gerealiseerd is al geweldig!
Er loopt hier overigens al jaren een fotochallenge waar mooie plaatjes voor geschoten worden. Kun je ook wel best een mooie kalender mee maken.
Dank je!!! Samen met jullie!
Zeker waar!!! Er is vanalles te bedenken voor degene die zich er voor in wilt zetten!
Beste leden hierbij weer een nieuwe HF cartoon.
En ik ben er trots op. Weer eens een ‘echte’. Lekker de hele dag lopen ‘wacommen’. The real deal.
Wie zit er in deze week?
Ten eerste mocht @RKJ niet missen met zijn briljante opmerking in het reptielen topic. De TS vond er het zijne van, maar wat dacht je dan als je nu dit topic startte
Zijn de reptielen handjes nou net Rolex kroontjes?
https://www.horlogeforum.nl/t/horloges-en-reptielen/421106/5?u=jurk
Gorden Ramsey…
En Gorden moet natuurlijk oordelen over dit topic… de eeuwige strijd tussen de kroket en de frikandel… wie zal er winnen?
https://www.horlogeforum.nl/t/frikandel-speciaal-curry-of-ketchup/420063?u=jurk
Wel gepasd betalen…
Ze maken er altijd een spektakel van…