Niet het beste flesje, want ik kieper alles wat geen rijstwijn is in de kip- of runderstoof. Het gaat meer om het idee. Ik zet een mooie rijstwijn in! Sterker nog, je mag het winnen als ik een gouden Credor koop.
Maar merk op dat ik vijf jaar geleden al niet zei dat horloges lume en datums moesten hebben, maar eerder dat de puristen onder ons mijn dressy pieces niet als dress watch zouden accepteren vanwege die eigenschappen.
En dat is eigenlijk nog steeds zo. Ik heb nog steeds geen gouden tweehander, maar wel veel horloges die ik als dressy ervaar.
Puristen snappen er helemaal niks van. Een dresswatch is ook gewoon een verzonnen nonsen.
Tegenwoordig zijn jouw âdresswatchesâ gekleder dan veel moderne meuk.
Maar⊠en daar geef ik @Bwatched gekijk, edelmetaal zorgt dat het echt gekleed is.
Zie het maar zo: Een jasje en een pantalon zijn gekleed, maar een pak is meestal gekleder. En zo is het ook met (veelal) goud als edelmetaal.
Een van de fratelli kocht ooit de perfecte calatravaâŠ
Witgoud, zilveren wijzerplaat met enamel logo, prachtige handwinder⊠alleen de snap on caseback stoort een beetje.
Hoe ouder ik word, hoe meer ik mijn vaderâs generatie waardeer die maar twee soorten horloges kende. âMân horlogeâ, wat gewoon vaak een driehander was van staal, en âmân zondagse horlogeâ wat van goud was als je wat geld had.
Ik heb nog wat moeite met geel en roze goud binnen mijn stijl (als je daarvan kunt spreken), maar sluit niet uit dat er een witgouden Credor komt. Alleen even tegen de juiste aanlopen op het juiste moment. Als dat binnen een 36 maanden gebeurt kom ik bij @Bwatched in de lucht om 'm een mooie fles Junmai Daiginjo Sake te brengen.
In dit topic zijn heel, heel erg veel mooie opties aangedragen, en ik ben wel blij dat het onderwerp leeft.
Hoe langer ik er naar kijk, hoe minder ik het vind kloppen. De Crown guards, die turbine van een kroon, die derde lug, de maat⊠Believe you me, ik had een MĂŒhle in 41mm die al droeg als een satellietschotel, dit moet wel een hele grote pols geweest zijn, of de foto is gemaakt met een lens met een langere brandpuntsafstand, zodat het optisch beter uit komt.