Die deutschen Genossen......ein Schaufenster

Voorspelbaar aber trotzdem niet minder leuk: het topic waar je met,of zonder verhaal jouw Duitse horloge kunt etaleren.

Gevoed door de aanschaf van een Junghans uit de Meister-serie. (Gisteren binnengekregen en dus nog helemaal hoteldebotel)
Niet alleen blij met deze jongeling, maar het veroorzaakt dus ook veel napluiswerk ; folders, boeken op zolder, het www.
Ik geniet ervan!

Also Ich hab fűr dass etalieren Ihren Deutschen Uhren ein superspitzenklasse Schaufenster eingerichtet.

Dus niet alleen de Meisterserie van Junghans gewenst, maar ook de Meistersinger voor de vrolijke noot, Moritz Grossman en de Mőckels voor het vertier, een nieuwe York naast het Vertigo geweld. Temption en een Lehmann, Wempe, Glasshűtte, Nomos, Lange in Sohne mogen in dezelfde bus naar dit topic.
Ook Ruhla, Pop Pilot, Union, usw usw met de Borgward voorop, meteen alweer ingehaald door de Porsches

Aftrap door de Meister:

Daarna een Porsche

39 likes

Ein Deutscher:




9 likes

Hups! Doe ook maar ff mee!
Edit: heel sec met zijn eta uurwerk al met al wat semi -Duits …maar goed! Veel te mooi weer om je daarover druk te maken :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Mann, dat is echt een dikke Duitser!
:facepunch::+1:

1 like

NOMOS, Trabi und Glashuette :+1:

18 likes

Ha Frank,

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst! :ok_hand:

Prachtig horloge! :heart_eyes: Die Junghans Meister serie is ook voor mij een van mijn favorieten. Bijna alle modellen uit die serie vind ik mooi. Deze vind ik echter één van de twee mooiste … de andere is de Meister Kalender en die heb ik. :ok_hand::sunglasses:

19 likes

Nou moe 🥴, zo kan het ook dus!
Zoek geen trammelant opa :sunglasses::wink:

Wat een mooie combinatie trouwens!

1 like

8 likes

Dankjewel Harry, ik had gehoopt dat je deze schoonheid zou posten.
Heb jouw eigen exemplaar ook omgehad…toen zaten we minder dan 1,5 meter van elkaar en het horloge hoefde zowel vooraf als achteraf niet gedesinfecteerd te worden…:sneezing_face:
Dat waren nog eens tijden!

2 likes

De ‘goeie ouwe tijd’ inderdaad Frank! Komt wel weer terug en dan hebben we weer een heleboel mooie nieuwe aanwinsten om elkaar in het echt te kunnen laten zien en proberen. Komt goed! :+1::slightly_smiling_face:

1 like

Even tussendoor,… het is nu 11 over 11,…ook mooi om vast te leggen

5 likes

Mooi boek; ken ik niet… :scream::sweat_smile:

1 like

Neem ik voor je mee in het postCorona tijdperk

Uitgeverij Heel

1 like

:+1::slightly_smiling_face:

1 like

Dankjewel.
Een Bonusplaatje verdiend…

11 likes

11 likes

Ik voeg mijn Duitse XemeX toe, wel met etaatje onder de kap

9 likes

Tja, gisteren mijn Junghans Form C binnengekregen. Sinds lange tijd weer eens een horloge met quartz uurwerk gekocht. Waarom? Ik vind hem gewoon heel mooi!! Prachtige wijzerplaat, mooie afwerking.
Uurwerk is Zwitsers.:grinning::grinning:

10 likes

Jeetje Frank, de junghans is prächtig ! De Xemex, wat zal ik zeggen,…Vol karakter!

1 like

:sunglasses::grin::grin: vol haakse hoeken,…kijk uit jongeuhhh!:crazy_face: