Makkie toch, iemand heeft die links geplaatst.
Hier eentje:
En hier de ander:
Makkie toch, iemand heeft die links geplaatst.
Hier eentje:
En hier de ander:
Heb ik al eerder geschreven, maar jaren geleden lang gestopt i.v.m mijn sport, dus weet daar alles van. Helaas nu wat beperkingen, dus kan niet meer zoals vroeger sporten. Maar weet nog genoeg oefeningen die ik kan doen. Maar het klinkt misschien gek, met mijn conditie was eigenlijk niets mis mee. Maar top dat je met mij/ons meedenkt
Maar dat is dus toegestaan? Zo zag ik ook een link naar marktplaats in een ander topic. Dus begrijp ik het goed, plaats een link in een topic en dan maak je een koppeling? Ik zou niet weten hoe, ook geen behoefte om iets te verkopen. Maar toegestaan door beheerder dus??
Iedere avond even na het eten een rondje wandelen. Als je daar met z’n tweetjes een vaste gewoonte van maakt, vergeet je al snel die ene peuk na het eten
Eh ja. Hoe moet je anders iemand wijzen op een horloge of aanbieding? Het is alleen not-done om een link naar je eigen advertentie te plaatsen.
Dit is het ‘universele’ tekentje voor het maken van een link.
Nu snap jij mijn gedachten natuurlijk wel, er zijn meer wegen die naar Rome leiden
Kijk bedankt nu snap ik ook hoe het werkt.
Bij de dijk is het ook prima lopen en is mijn viervoeter ook blij, daar mag hij los lopen. Heb hem wel 1 keer uit het water moeten vissen
Zou ik daarin passen?
Weet niet zeker, is wel in verschillende maten te koop.
Kan jullie hond wel zwemmen? De onze niet, verkeerde bouw.
Het enige verschil tussen onze viervoeter en mij is, dat ik een horloge om heb en hij niet. Verder beide even lelijk. Die van jou kan klokkijken dat weer wel die van ons spartelt in het water, ik blijf drijven door het vetgehalte
ik dacht dat elk vierpotig dier kon zwemmen…
Mijn tekkel zwemt aardig goed namelijk, alleen heeft ze er een hekel aan. Lopen in het lage water vind ze prachtig maar zodra het diep is en ze moet zwemmen, kijkt ze dood ongelukkig.
Maar het niet kunnen? Nee dat wist ik niet.
Ha Nash, heb je de hond van Rhys wel eens gezien met zijn horloge om, dat is 1 blok beton. Nee die zinken gelijk naar de bodem toch Rhys
O hee, vanavond 7 uur precies 1 week geleden. Dat is toch reden voor een klein feestje? Om 7 uur precies even een pe…, ehhh bedoel een gin in de mik om het te vieren . Assie moet nog 1 dag wachten en dan voor haar ook een klein feestje, wordt een wijntje wine_glass:. Mogen we toch wel vieren toch?
Zeker doen! Een kleine mijlpaal… maar zonder peuken hè?
Goed bezig! Zeker jezelf belonen!
Van rookverslaafde naar alcoholist
Maar tuurlijk moet dat gevierd worden! Goed bezig Ferry en Assie!
Ik dacht, die Fred zit aan de hasj. Even vergeten dat Assie je vrouw was, excuses