Dat was het niet eens…
Het duurste horloge heb ik om gehad op een excellent beurs. Het horloge stond als enige in een Glazen kluis met 3 cm dik glas. De kluis ging alleen open met een afstand bediening. Onder het genot van een glaasje champagne en een lekker stukje tonijn mocht ik dan een Lebeau Courally die volledig bezet was met diamanten omdoen. Waarde van dit mooie stukje vakmanschap, SLECHTS € 235.000,=. Net even duurder als mijn Huis
Voor mij was dat een AP Royal Oak chrono met zwarte plaat en bezel
ergens op een sports car meeting.
Over AP staan een paar mooie dingen op youtube.
Pas als je dat hebt gezien kan je het bijzondere
van dit merk begrijpen.
Ze zijn echt een hard core Zwitsers familie bedrijf met
een interessante historie.
De Royal Oak’s staan vaak op foto’s afgebeeld als enorme
klompen metaal maar irl doen ze heel bescheiden aan.
Maar ja, de prijs ligt/lag volgens de eigenaar rond de 22000
Is mij net even te gortig
Was wel een mooie ervaring
Grt.
Bescheiden als ik zie wat er in dit topic allemaal al langs is gekomen. Maar voor mij was het een gouden Tag Heuer Carrera.
Ik vind de monard date een heel mooie klok. Blijft een van de mooiere nieuwe merken in het top segment.
Wist je dat de wijzerplaten gemaakt worden door Patek?
In verhouding tot bovenstaande valt het bij mij wel mee! Het duurste bij mij was een Rolex GMT Master II, Rolex Deepsea Sea-Dweller en een IWC Ingenieur Mission Earth.
Ook rond de pols gehad, schitterende klok. Maar zwaar!
Zaterdag een platina daydate gepast bij S&C Haarlem, Zit rond de 57k. De duurste (en lichtste) ooit om de pols voor mij was een instapmodelletje van Richard Mille bij Harrods in Londen. 75k in GBP. Beide zijn absoluut mijn smaak niet, en in een prijsklasse waar ik een auto voor koop (de RM zelfs er boven).
Ooit een Patek Philippe 5960 van een kennis om de pols gehad:
En van een andere kennis een Blancpain Le Brassus GMT:
Deze een keer mogen vasthouden op de Miljonairsfair 8 of 9 jaar geleden. Erg indrukwekkend!
Deze AP Royal oak chronograph om mogen hebben op mijn bruiloft😍
Rolex daytona 1968 Paul Newman uitvoering. Geschatte waarde tussen de 70 en 300 duizend. Om de pols gehad, collega had deze ooit gekocht voor 6000 gulden omdat hij uit zijn geboorte jaar komt.
Holy moly niet normaal wat daar allemaal ligt. Echt geniaal! Haute horology XXXL!
Klinkt als een goede investering!