Eind goed al goed: Oneffenheid wijzerplaat Tudor waarvoor wijzerplaat wissel. Na 13 weken beschadigd terug gekregen! Goed opgelost, nieuw exemplaar gekregen! 🄳

Als er een Grand Seiko met zo’n wijzerplaat zou komen houdt het halve forum volgens mij niet z’n broekje droog.

Ik vind het ook erg mooi.

8 likes

Je kan toch niet met droge ogen beweren dat je dit ā€˜foutjes’ vindt?

Vind er zelf van wat jij wilt, ik vind het foutjes.

dit is wel op macro level he.
dit is met blote oog niet te zien

2 likes

Gaat een beetje af van wat ik bedoelde, het wordt er niet helderder op zo…

Ik heb ook een kleine afwijking op mijn wijzerplaat van mijn Tudor, niet met het blote oog te zien,
Toen gaf ik aan, ach ja het is geen Rolex,
Vervolgens zie ik een filmpje op macro level van een Rolex en zie ook dit soort afwijkingen,
en post dat hier om te laten zien dat het bij Rolex toch ook voorkomt,
Nu gaat het weer om het woord ā€˜foutje’

Er zit geen veroordeling in,
ik noem/ vind het een foutje,
@sammie vraagt mij of ik nog droge ogen heb na deze bewering,
Ik heb niets beweerd,
Dacht alleen maar goh ook foutjes bij Rolex,

Dat was allessssss…

4 likes

Prima natuurlijk, ik vind het echter nogal ā€˜spijkers op laag water zoeken’.

Een vergroting met een elektronenmicroscoop en dat foutjes vinden…:thinking::wink:

Ik zag het filmpje en dit viel daarbij op, tuurlijk op macrolevel, als je mijn oude(ere) commentaar leest zie je ook dat ik dat helemaal niet erg vind.

Zocht er echt niet speciaal naar maar dacht daardoor wel meteen aan dit topic, wil er niemand mee aan- of afvallen.
Ik zal dan minder actief reageren, als mijn bijdrage toch niet wordt gewaardeerd, wel jammer.

3 likes

Haha, grapjas op deze zonnige zondagmiddag. Laat je absoluut door mij niet weerhouden van het plaatsen van zinnige en/of onzinnige bijdragen…! :wink:

Reageer dan niet op de persoon maar op het topic

Nou, nou. Heb ik op een paar lange tenen gestaan…:joy:

En als ik je een welgemeend advies mag geven.

Neem jezelf en anderen niet zo serieus :wink:

1 like

Laat gaan Lempke :wink:.

1 like

Ach ja, ben niet boos, wil het alleen goed uitleggen omdat je alleen reageert op mijn commentaar, je haalt ze aan en haalt ze uit het verband.
Ik ben over het algemeen prima in het midden qua mening, ik stel geen harde feiten en vind het leuk om mee te praten, dat is alles.

6 likes

Hebbie Doutzen Kroes wel eens onder de macro gezien :rofl:

7 likes

Fake News!
Gisterenmiddag mijn nieuwe macrolens uitgetest:
afbeelding

3 likes

Vandaag na wederom zelf gebeld te hebben en indicatie gekregen hoelang deze miserie nog gaat duren. De wijzerplaat zal waarschijnlijk in 3-4 weken door Tudor geleverd worden. Tudor heeft blijkbaar momenteel problemen met de productie van wijzerplaten (goh dat had ik nog niet door :unamused:). Dus al met al gaat het nog ruim 6 weken duren. Dat klereding is inmiddels al 3 maanden weg na 1 maand in bezit te hebben gehad :triumph:.
De lol van de aankoop van de Tudor Black Bay is er bij inmiddels al helemaal af. Wat een bak ellende… :tired_face:

4 likes

Rustig, je hebt genoeg andere horloges om te dragen :wink:

1 like

Kun je hem niet ondertussen gewoon dragen? Ik bedoel, er is verder niks aan de hand toch… :thinking: als de plaat binnen is even terugbrengen en een paar dagen later weer ophalen.

Ik denk dat hij opgestuurd is naar Tudor en daar nu ligt te wachten.

1 like

Dat maak ik er niet uit op. Dacht begrepen te hebben dat ā€˜ie in Diemen ligt, wachtend op een nieuwe wijzerplaat. Maar als ā€˜ie in Zwitserland ligt, tja… dan is het dikke pech.

@RLC, enlighten us… :slight_smile:

EDIT: Nog even teruggelezen. Denk dat je gelijk hebt @koekoek.

Voor het gemak die feilloze Grand Seiko wijzers die die van Omega en Rolex qua afwerking volkomen in de schaduw stellen maar even van het plaatje geknipt?

3 likes