Dank voor je bijdrage, Jeroen.
Die Edox is prachtig. En ja, vierkant met afgeronde hoekjes mag van mij ook.
Van die Leijona zal je eerst wat randjes moeten afvijlen vrees ik…

Dank voor je bijdrage, Jeroen.
Die Edox is prachtig. En ja, vierkant met afgeronde hoekjes mag van mij ook.
Van die Leijona zal je eerst wat randjes moeten afvijlen vrees ik…
Ja, die is op het randje hij zweeft tussen een kussenvorm en vierkant
Overigens ben ik tot op heden nog geen rechthoekige Leijona tegengekomen
Ik was nog aan het editen. Kan wel hoor, kijk nog maar even…
Had ik gezien hoor, maar ik vind 'm zelf op het randje. Mijn enige andere die afgerondvierkant is is deze.
Die andere Tiger is ook op het randje.
Toch een dierentuin he?!
Mooi man, die Tiger! Prachtige kleur wijzerplaat. Lekker formaat ook. 36 / 38 mm?
Owwww Tiger! Kijk op Mikrolisk, al die Tijgers! Is ook een topic waard!
Grappige is dat jouw Tijger logo daar niet bij staat. Dit is echt iets voor mijn verzamel/archivarissen/documentalisten tic. Dat gaat uitgezocht worden!
Zoiets, ik zou het moeten nameten. Zeer draagbaar in elk geval.
Die naam zei me wel wat, maar ik had er geen horloge van
En ja hoor - een sixties Monté doosje had zich ooit aan me opgedrongen
Hoort dus eigenlijk in een ander topic - en netjes gevuld
Vintage, vierkant en wellicht een dealtje. Voor de liefhebber:
Om het ritme een beetje in dit vooral qua design zeer interessante topic te houden hier dan een van mijn lelijkste modellen
Wow Domega! Een soort horlologisch wafelijzer? En dan ook nog een te klein bandje er op!
Trouwens, van dit merk hebben ze toch ook die vreselijke 3 punts sleutels ontworpen om dit soort lelijke horloges te mollen?
Alle gekheid op een stokje, zo lelijk vind ik 'm nou ook weer niet. Wel apart. En hij is echt über vierkant!
Misschien voor een damespols bedoeld
Persoonlijk hebben vierkante horloges mijn voorkeur, maar qua design zijn ze voor mij vaak té dressy én goudkleurig
Hoi, die IAXA was zeker niet voor dames in de sixties - toen maakten damespolsjes nog zeer weinig uren in de sportschool hoor
Zag deze ergens online volledig vierkant, dikke stalen kast en dan zonder de ‘automatic’ tekst, alleen boven Omega en onder de Ville. Strakker kan ik me niet wensen
Die tissot is echt geweldig met die markers en die kast