Wat een avonturen heeft ie meegemaakt! Ik denk dat het bij mij meer een soort kuuroord wordt. Al heb ik zo het gevoel dat ie de pols weinig gaat verlaten…
Leuk om je enthousiaste verslag te lezen, @Nash ! En heel veel plezier ermee, @Toine8 ! Benieuwd naar jouw ervaring, straks!
Als het al een 1521 wordt, dan wel een zwarte
.
Maar ik ga het even laten bezinken. De 17de vertrek ik naar W&W dus ik ga mij nu even nog weerhouden van aanschaf.
Stel ik zie iets in Genève. Wie weet
Heel verstandig…
Ik zie nu trouwens de sub 37 ![]()
Gaaf! Ik heb mijzelf op de lijst erbij gezet want op de een of andere manier wil ik gewoon eens een Squale proberen. Ik ben benieuwd, al zal mijn geduld nog wel even op de proef gesteld worden ![]()
1.Petteflet ![]()
2.Louis
3.Paul
4. TagEd
5.Mauss08
6.Tijdspraak
7.Handaufzug
8.Jim-1
9.Thomas6
10.Patrick010
11.Bauke1
12.TKH
13.Chlorophyl
14.Sion/Jos
15.Aequitas1981
16.Nash ![]()
17.Toine8
18.OmroepMax*
19.Kouco
20.Ari
21.David_Gee*
22.Watches4Life
23.wimm5
24.PhilipM
25.Wuoter
26.Weppenzeiler
27.Logan
28.Bottero
29.Roland1982
30.Coffeecup
31.De_Nol
32.Auto
33.RobinJ
34.Grollebol
35.HarveySpecter
36.Pablo1971
37.ArjenD
38.Calm007
39.LuckyLuuk15
40.Piede
41.Frenk
42.Aqua
43.Gipie
44.EddieC
45.Artborrelnoot
46.Hoentie
47.Raymoi5
48.Wes09
49. ArneDJ
50. Martijnp
Doe nou gewoon een 1521, en niet op staal😜
Leuk dat die zo goed is bevallen! En zoveel heeft meegemaakt. Meer meegemaakt dan mijn hele horlogecollectie in 5 jaar tijd. ![]()
Voor hoeveel dan? Dat vraag ik namens de mede-aandeelhouders ![]()
Zekers. Als we winst kunnen pakken kan iedereen op dexwachtlijst de pot op🤓
Ik doe het al voor 1 euro
De groeten iedereen!! ![]()
Ik kreeg enkele notificaties.
![]()
Nog wel… Maar niet lang meer
. Hoe mooi ik hem ook vind. Wil echt minderen en draag deze niet/nauwelijks. Wel jammer dat ik hem precies niet in de zomer zal hebben…
![]()
. Niet gespecificeerd.
Vroeg enkel; is die ook te koop?
Misschien mogen jullie hem van de forum leiding veilen, incl een fotoboekje met ervaringsverhalen uit dit topic
![]()
Gisteren is de Fiffer na enkele schijnbewegingen van PostNL (je kent het wel) in het westen des lands aangekomen.
Precies op tijd om met mij een weekendje naar de Eifel te vertrekken!
Eerste indruk is goed! Het horloge draagt kleiner dan de afmetingen doen vermoeden. Mijn ervaring met duikhorkoges beperkte zich vooralsnog tot 2 andere Fiffers - de Seiko Turtle en de MM300 hommage - en deze Squale is duidelijk meer voor mij.
Of de full lume plaat en felle kleuren bevallen en op wat voor bandje dan, ga ik de komende weken ervaren.

Dat is wel het stomste dat je kunt doen! Van een Squale in de zomer word je blij!!!
![]()

Zoo dat heb je snel geregeld! ![]()
![]()
![]()