@Valentijn heeft aangegeven dat het hem nu niet goed uitkomt, maar dat hij later nog een keer mee wil doen. Als het goed is komt de Seagull vandaag aan bij @Igitur2502. De lijst ziet er dan als volgt uit:
Mijn tijd met de zeemeeuw zit erop! Nou zou ik graag Rebunted een berichtje sturen om de overdracht te faciliteren maar als ik op zijn profiel klik krijg ik de melding “Het openbare profiel van deze gebruiker is verborgen” en dus kan ik hem geen berichtje sturen. Heeft iemand raad?
Mag ik ook op de lijst? De Seagull zit al een tijdje in mijn kop. Maar ik twijfel of ik voor mijn 20cm pols een 38, 40 of 42 mm moet aanschaffen. Zou hem graag eens passen en voelen. Thanks alvast
Iemand vroeg onlangs of je ook tegelijkertijd op meerdere Fiffer lijsten mag staan. Wat mij betreft wel. Mocht je de andere ook leuk vinden om uit te proberen.
Ik zou mij ook graag willen inschrijven. Zit ook al een tijdje te twijfelen. Voornamelijk of die te dik is of niet.
Hoelang mag je hem hebben per persoon? 1 week?
Niks is officieel, aangezien t zo ontstaan is Flipper it forward (1e Fiffer: Seiko Turtle)
Maar intussen is 2 weken soort v n ongeschreven regel, zodat je n model op je gemak kunt uitproberen om te zien of t iets voor je is, of je ergens aan kunt wennen, etc. Maar ook dat anderen niet n eeuwigheid moeten wachten om em te kunnen proberen.
Laten we beginnen met de positieve punten:
Het is een mooi ogend horloge! De stijl is erg fris en de Chinese karakters op het horloge geven het een leuke twist. Het is ook mooi dat je de chronograaf door het glazen achterdeksel kunt bekijken. Een chronograaf ziet er altijd erg indrukwekkend uit.
Enkele dingen die ik minder mooi vond:
Persoonlijk vind ik het blauw van de wijzers iets te fel blauw, waardoor ik hem voor mij wat te kinderlijk vind. Qua afwerking is het horloge voldoende. Alles ziet er op zich prima uit, maar door het glazen achterdeksel zie je bijvoorbeeld wel onafgewerkte gladde metalen plaatjes / bruggetjes. Natuurlijk kun je voor zo’n prijs ook geen Lange afwerking verwachten, maar nu oogt het toch ietwat goedkoop.
Conclusie:
Voor het geld wat ze ervoor vragen volgens mij een prima deal en leuk horloge!
@marnixmoed Bedankt voor het prachtige initiatief @Owengraven Je hebt een PM voor je adresgegevens. Dan stuur ik hem je kant op.
De seagull 1963 beviel me heel goed, tof horloge en voor de prijs krijg je veel waar voor je geld. Echter ga ik hem wel van mijn wenslijst halen, vooral omdat ik ondanks het coole aspect ervan ik hem niet opnieuw zou dragen.
Het bandje die erbij zat is echt een supermatch en heb hem ook niet op een ander bandje getest.