Toen het forum begon, was dit de HFLE uitvoering.
Hier staat een stukje geschiedenis bij…
De rest is misschien wel leuk om eens op te schrijven inderdaad.
En hard. Heel erg hard.
Althans in Vera toen.
Aha, ja. Er is dus wel iets, dank.
Vind ik wel, maar kan me voorstellen dat dit niet boven aan de prioriteitenlijst staat…
Zou je kunnen zoeken op leden en wanneer deze voor het eerst toetraden tot het HF?
Ha! Leuk deze… 2005…
Grappig. Dat horloge kreeg ik binnen: knalde de gordel van auto er tegenaan. Deukje erin. Dat zag je natuurlijk supergoed op de gestraalde kast. Diezelfde avond nog te koop gezet
Niet op gelet, ik vond die kijkgaten in de muur veel intressanter.
Geen idee meer welk station dat was of wat er te zien was.
In de oude forumsoftware was het erg lastig om eigengemaakte foto’s te uploaden. Je moest deze eerst bij een image hoster uploaden (bijvoorbeeld Photobucket) en vervolgens de URL van de foto in de HTML van je forumpost plakken. Vandaar dat we ‘wat dragen we vandaag’ alleen op woensdag deden
Ah, vandaar die (inmiddels verlopen) photobucket images in de oudere posts
Wat een verschil… Het gemak waarmee nu vele gigabytes dagelijks ge-uploaded worden. Wetende dat voor elk van die foto’s er misschien 2 of 3 zijn gemaakt die ook weer allemaal naar één of ander cloud-platform zijn gecopieerd…
Haha dat is waar ja. Photobucket of mijnfotoalbum.nl, dat was ook een site die je kon gebruiken.
Gelukkig is het nu een stuk simpeler en sneller
Het forum oude stijl was niet heel erg gebruiksvriendelijk, en toch waren er een aantal zo verknocht aan dat er gemor was bij de overgang.
60 plussers
2002 is al wel een tijdje terug. Volgend jaar dus het 20 jarig jubileum en hopelijk een HFLE topper.
Ik ben pas in maart 2009 lichtjes begonnen met horloges en 4 jaar later hier geregistreerd. Mij staat nog bij dat ik het eerst een onhandig forum vond. Dat is nu wel anders.
Dat is nog eens heritage!
Dumet instrument2 only 1 exists, toch mooi hoe sommige dingen bij het oude blijven
Nee hoor, want de vroegste forums (of Fora?!) werden al in de Romeinse tijd georganiseerd op lokale markten en pleinen.
Aldus dit topic maak je nu op grove wijze misbruik van het woord HERITAGE.
Horlogeforum heeft hooguit het in dit topic genoemde sprongetje van 90 naar 100 gemaakt.
Jaaaa! Die namen komen mij heel bekent voor.
Volgens mij beweerde die Cee Lo Green dat hij een hele verzameling Phillipe Patek had. Alleen durfde hij ze niet te showen “want weet maar nooit” .
Dit hele form bestaat uit boeven en bandieten…
Er is maar weinig meer van De heer C. Green meer vernomen.
We hebben er ook nog 1 gehad die beweerde dat Yves Camani in het rijtje van Rolex en zo hoorden ,misschien nog wel boven Rolex…
Iedereen in zijn familie en vriendenkring droeg zo’n ding en toen probeerde hij ze hier aan de man te brengen.
Niet gelukt volgens mij😄.
Er zijn vele bijzondere figuren de revue gepasseerd in de loop der tijd gepasseerd.
Was een hele een leuke tijd inderdaad.
Good times😎