Grand Seiko is geweldig, of toch niet…?

Nou moet ik eerlijk zijn dat ik die ook nooit gezien heb. Al bekijk ik ze zowat dagelijks op insta…

Laat ik het zo zeggen: voor mij is het meer relevant waarom GS wel goede horloges maakt. Wat ik tot nu toe van heb gepast was ik zwaar onder de indruk.
Van mij mag jij zout gaan leggen op de negatieve dingen van GS.

Ja ik heb me tot nu toe prima vermaakt in dit topic. Alleen ik trek een grens bij het verdraaien van andermans worden en hem uitspraken in de mond leggen die incorrect zijn.

Maar goed Casper, volgende week weer een Rolex-gerelateerd topic. Of weereens kul over Invicta? Dan bereid ik me vast voor.

Deze liet ome Nico even niet zien, om de discussie maar weer even terug te harken naar Grand Seiko.

Wat een shitter. Zo lelijk. Met zo’n prut-uurwerk. Bah.

Als ik de eigenaar van zo’n ding was zou ik 'm wegbonjouren. In een pakketje, maar de polder. :slight_smile:

3 likes

Aha dus Nico noemde het niet pruts?

Ik ook. Vooral degenen degenen die gek zijn van strippen :star_struck: (of is ‘strips’ meervoud?). En dan in het bijzonder deze natuurlijk…

2 likes

Volgens mij heb ik dat niet gedaan, en dat ga ik ook niet doen want ik heb GS hoger zitten dan jij Invicta.

Waarom post je dan zo’n shittopic?

Bonjour hem dan even naar de polder genaamd Alblasserwaard, dan vang ik hem wel.

1 like

Heel goed, vasthouden die gedachte! :crossed_fingers:t2:

Dank voor het aanbod! Maar ik sla hem even over.

1 like

Ik zeg niet dat alles wat je zei in de openingspost niet waar is. Man man man wordt je nou nooit moe van jezelf?

Wie schiet hier uit zijn slof?

Hoe komt ‘ie anders in slaap rond dit tijdstip? :shushing_face:

1 like

Ik zat aan een Vinex-wijkje ten noorden van het centrale dorp in de Noordoostpolder te denken. Hmmmm.

Maarreh, GS, heren. Laten we het bij GS houden.

Kijk. Wel een echte lelijke shitter.

1 like

Kak, das ver gooien.

1 like

Ik niet, maar je suggereert nu al twee keer dat ik dingen heb gezegd die ik niet zo heb gezegd. Daar raak ik wel redelijk geagiteerd van ja. Van een gelovige had ik wel beter verwacht dan dit soort gedrag.

Hoe langer je kijkt, hoe erger het wordt.

1 like

Je laatste reacties lijken daar wel op.

Maar ben blij om te lezen dat de topic ook vermakelijk was. Ondanks dat hij shit is.

Tis een beetje de irritante ketter die uiteindelijk door de rest maar op een brandstapel wordt gezet. :stuck_out_tongue:

1 like

Laat mij maar sterven voor de eer en glorie van ons vaderland

Kan die daar lekker verder stoken.

2 likes