Grand Seiko Only XII

De discussie wordt voortgezet vanaf Grand Seiko Only XI - 4061 van koetsjh.

Eerdere discussies:

2 likes

11 likes

@GMTplus1

Dank je, en, zoals gewoonlijk bij GS, doen foto’s geen recht. De hele subtiele sunburst bijvoorbeeld, valt op foto’s helemaal weg.

En die band is echt boterzacht. :ok_hand:

Dit is de SBGK009.

Ah, de start van en volgende in de reeks…

Deze dus.

14 likes

mooi! en vastleggen vereist behoorlijk wat doorzettingsvermogen en wat geluk idd :grinning:

1 like

Ik denk dat ik snap wat je bedoelt maar weet niet of het de meest passende omschrijving is :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ha, inderdaad. Super smooth is beter. :wink:

1 like

En we zitten in deel 9. Lekker hoor

2 likes

12

1 like

Avondwissel :smile:

11 likes

11 likes

Heerlijk onder de radar , totdat de zon erop gaat schijnen. :sweat_smile: Deze gaat echt nooit meer weg. :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: En wat is die urenwijzer vet die je onafhankelijk kan verstellen.

Nu alleen nog nieuwe schroefjes laten monteren door schaap groningen aangezien mijn lokale juwelier er 20 minuten over heeft gedaan om 2 schakels op de band te verwijderen en de schroefjes verneukt heeft met een te kleine schroevendraaier. Had wel vertrouwen in die juwelier aangezien ze toch voor een paar ton op chrono24 hebben staan. :thinking:

“Ja meneer, normaal vragen we 15 euro voor het aanpassen van de band, maar aangezien we er langer mee bezig zijn geweest bij deze delicate klus graag 25 euro.”

Wanneer de kosten bekend zijn van schaap toch maar ff het gesprek aangaan met de eigenaar die er toen niet was denk ik, van wat ze er zelf van vinden. :thinking:

2 likes