Halios Only

Wat is er gebeurd dat hij zo lang onderweg is? Komt ie nieuw via Halios/Forasec? Ik dacht dat de blauwe kort na de grijze al geleverd werden. Blij voor je dat hij eindelijk binnen komt :sunglasses: :+1:

1 like

Keine Ahnung. Ik heb 21 maart besteld en aanbetaald en daarna braaf gewacht. Dit weekend kreeg ik bericht dat mijn Universe binnen was en maandag (vandaag) verstuurd kon worden.
Mijn aanname was dat bestellen via ForaSec een stuk vlotter en overzichtelijker zou zijn dan direct bestellen bij Halios omdat ik in februari geen inschrijflijst kon vinden op de Halios website én ik verwachtte dat douane etc vertraging zou gaan opleveren ivm corona. Dat laatste omdat ik een bandje in de US had besteld in oktober die 5 weken onderweg is geweest. Vijf weken!
Anyway.
In december ga ik het proberen om direct bij Halios te bestellen als ik op de lijst kan komen voor de nieuwe Seaforth. :sunglasses:

2 likes

Zomers!

12 likes

Droeg gisteren iets vergelijkbaars zomers.

9 likes

Ja, dat laatste ik zeker ook :grin: :star_struck:

Je hebt echt lang moeten wachten! Ben echt heel benieuwd naar de foto’s, hoe de blauwe er ‘in het echt’ uitziet.

Voor wie 'm nog niet gelezen had; hier is het NA topic van de Universa Bathyal Glossy Blue! NA: Halios Universa (Bathyal Glossy Blue)

En de foto’s (crosspost)

14 likes

Wat een vet ding.

19 likes

Ja deze pastel blauwe is echt piekfijn! :ok_hand:t3:

1 like

Wat en andere bezel en wijzerplaat al niet kan doen.

11 likes

Ja, samen met de cijfers en iets kleinere indices (volgens mij) maakt het meteen een fieldwatch, terwijl die Fairwind toch een echte duiker is. Ohja, de minutetrack is ook anders, al die kleine beetjes maken toch een groot verschil. :upside_down_face:

Deze is bij nader inzien nog mooier! Prachtige Halios :+1:

1 like

En het oranje detail maakt 'm wel af. :ok_hand:

1 like

Het valt mij nu pas op dat die ook compleet verschillend zijn. Bij de fairwind zijn ze naar de buitenkant toe open waar ze bij de universa rondom zilver zijn. Het reliëf in de plaat zelf lijkt wel gelijk.

Ik ben in ieder geval erg blij met mijn fairwind. Wellicht dat ik er nog een selenic white universa bij neem als die ooit in grotere oplage komt.

En als de bathyal blue mij verveelt heb ik nog een slate grey :slightly_smiling_face:

6 likes

Ja, valt mij nu ook pas op. Op de foto’s zie je dat niet heel goed, maar dat staat die Fairwind heel mooi, het rekt de dial een beetje op… ofzo :grin:

Het is wristshot time voor de Universa!

(lijkt hier wat hoog op de pols te zitten, maar in real life is dat niet het geval)

6 likes

Deze mag hier niet ontbreken:


#crosspost

12 likes

12 likes

Gaaf !

1 like

11 likes

Wat een prachtige uitvoering is dit :star_struck:

1 like