Haha in ons geval zeker nietđ
Ik vond de el primero niets bijzonders. Maar ik ben wel redelijk om. Dus dat wordt mijn tweede aankoop van @Bauhaus. Geen idee of hij dat zelf al weet eigenlijk.
De grijze is ook wel een kanshebber trouwens:
Is dat nou Ivo Niehe op bezoek bij Pieter van Vollenhove?
I rest my case. Met name die worldtimer. Man man man man man, wat mooi. Wat geil, zelfs.
Half Nederland loopt met een Seiko, dat merk komt er bij mij dus nooitđ, in augustus vorig jaar kwam er toch wel een Seiko: volgende maand ga ik zwemmen in zee met mân 007 om. Het kan verkerenđ.
nee dat wist ik nog niet, maar gaat ook niet gebeuren
Ik blijf je niet matsen
Heb precies hetzelfde en dan speciaal met de SKXâŠiedereen heeft m dus ik ga deze zeker niet kopen. En toch heb ik er vorige week 1 besteld
Eh je bedoelt eigenlijk: je schrijft er zo weinig op afâŠ
Andere merken zijn duur. Ze vragen er veel geld voor en dat krijg je nooit meer terug⊠dat is duur.
Dus niet teveel plannen morgen kopen.
Je weet dat dit alleen voor liefhebbers op een forum als dit geldt, he? Irl zul je zelden iemand met 'n SKX tegenkomen. Speedmasters, Seamasters, Subs (echt danwel nep) en zelfs Panerais daarentegenâŠ, plenty! Bedoel dit niet vervelend verder. Just saying, een SKX in het wild is een behoorlijk exclusief horloge.
Ga gauw weg.
In een stad op elke hoek vind je er wel 1 of 2.
ïž
Ja daar heb je gelijk in en bedoel met âiedereenâ ook eigenlijk iedereen hier op HF
De meeste HFâers hier denken sowieso dat half Nederland met een Rolex, Omega, IWC of Breitling ronddartelt door de kantoortuinen en food festivals! En een SKXâŠdie heeft echt iedereen en zijn schoonmoeder!
In de praktijk zie ik bar weinig mooie horloges; maar misschien heb ik gewoon niet zulke rijke vriendenâŠdat kan ook!
Maakt me verder niet zoveel uit hoor. Maar waar ik woon (westelijke Randstad) zie ik vooral heel veel horloges van modemerken, best veel (en steeds meer) smart watches en als wat ik aan âliefhebbershorlogesâ zie zijn toch vooral eerder genoemde luxe merken (echt en nep). Ja, natuurlijk zie ik ook wel wat âKijkshop Seikoâsâ. Maar SKXen? Ik kom ze zelden tegen.
Het gaat er meestal meer om welke lui het dragen.
Denk dat het inderdaad vooral te maken heeft met waar je komt en je omgeving.
Was dit weekend weer eens ergens en je zag alleen maar nieuwe van het nieuwste Rolex geweld.
Dag ervoor was ik ergens en zag je alleen maar vintage geweld. Dus ach. Heeft te maken met je omgeving.
Oh ben ook wel eens ergens waar niemand er iets mee heeft.
Dus mooie horloges moeten per definitie duur zijn??
Ik woon zo ver in het noorden des lands dat ze het bijna Zuid-ScandinaviĂ« noemen, maar ook hier zie je voornamelijk de âfashion watchesâ. Slechts door goed op te letten spot je met een beetje geluk een Seiko of Tissot om nog maar te zwijgen over PP, AP en dergelijke.
Dus ja wat voor ons hier op het forum als normaal wordt gezien is zeer zeker niet de maatstaf.
En een SKX kan altijd
Bij voorkeur wel ja!
Hoewel ik ook erg verknocht ben aan mijn (mooie!) SKX009!!!
(ik heb overwogen een mini turtle (SKX killer) ervoor in de plaats te nemenâŠmaar ben teveel gehecht aan die rare SKX ben ik bangâŠ)
Hmm, kan niet zeggen dat ik het met die definitie âduur = mooiâ eens ben maar goed ieder zijn dingâŠ
Ik zou nooit iets uitsluiten; ik ben doorgaans geen fan van Rolex of Breitling maar ik zie toch met regelmaat (met name vintage) modellen voorbij komen waarvan ik denk âja! ze kunnen het welâ
Klopt, inderdaad heb ik buiten HF of hieraan gerelateerd ook nog nooit een SKX in het echt gezien (behalve die van mij danđ).