Het Grote Incoming topic (deel 3)

Ow ja! Dat was ook zo :rofl::rofl::rofl:

1 like

Mooi ding, heb ik die van mij ooit niet aan jou verkocht?
Of had ik die van @anon50762135 en weer aan @anon50762135 terugverkocht :thinking: Lang geleden.

6 likes

Als DHL meewerkt komt deze ook eens binnen; NOS 1980016

13 likes

Ik kocht die van mij een jaartje of 3 geleden van @anon50762135 wellicht hebben we het over hetzelfde exemplaar. De incoming is van 2019 dus sowieso niet mijn en jouw ex :wink:

2 likes

Foto credits gaan naar @Igor

13 likes

Net opgehaald:

37 likes



Eindelijk is het dan zover. Na ruim drie weken geduld is hij onderweg!:yum:

23 likes

Prachtig horloge en uurwerk. Gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst.

1 like

Dank je. Naast Speedy’s is dit de daily die ik nodig heb. Heerlijk zo’n alleskunner. Het was dit of de 14060. Scheelt uiteraard nogal fors in de prijs en deze AT was ècht een goede deal:hugs:

2 likes

Okee, vanochtend wist ik nog van niets, daarna heel even incoming, en even later binnen :smiley:
Heel blij met deze 356:

24 likes

Schitterend !!!

Welke diameter?

En mag ik vragen waarom je de stalen band niet hebt gekozen?

Thank God :joy:
Veel plezier van de “nieuwe” Damasko :ok_hand:t2:

1 like

Top horloge werkelijk.

Hoe bevalt de hoogte van de kast?

1 like

Niets op de hoogte aan te merken :+1:
De hoogte zit ‘m gedeeltelijk in het plexi, de kast ligt mooi plat om m’n pols :slight_smile:

2 likes

Supermooi horloge :ok_hand:t2:

1 like

Het is de 38.5 all black ipv de 41. De 38.5 meet 13.4 dik en de 41 meet 14.3. Heb gepast bij S&C en de 41 was me net even te fors ondanks de twisted lugs. Vind het ook tof dat ze het aangepast hebben tov de 41mm. De moderne stalen banden ben ik niet zo van gecharmeerd bij Omega. En heb hiervoor twee AT’s gehad op deployant en beviel me buitengewoon goed moet ik zeggen. En dat rubber hierop is echt te gek!

2 likes

image

3 likes

Hahaha,je was de eerste die ervan op de hoogte was vandaag van mijn NA Jur. Bedankt voor je morele steun in de afgelopen weken:wink:

1 like

Precies op tijd voor de zomer :sunny:

2 likes

We moeten elkaar een beetje helpen met deze problemen. De rest van de wereld begrijpt onze problemen niet. Ophorlogewachtisme is een miskende aandoening. Heel spijtig.

2 likes