Het Grote incoming topic Deel XII

Beauty :star_struck:

1 like

Zal ik ook zeggen.
:skull:

1 like

Oef. Mooi hoor. Gefeleciteerd

1 like

Poh. Schitterend.

1 like

Poging 5

De geschiedenis
De witte
De zwarte
De witte
De bronzen

Nu weer deze…Thanks to @royke74 :muscle:t3::+1:t2:

15 likes

Toch weer de zwarte? Blijft leuk hè.

1 like

Geniaal leuk

1 like

Het werd weer eens tijd om uit mijn comfortzone te stappen….

22 likes

Is dit een Dagaz?

1 like

Holy cow die naam heb ik lang niet gehoord. Nee dit is de MKII Paradive.

Daar is ooit een top review over geschreven.

1 like

Wat een zouteloos lulverhaal voor een overpriced Benrus clone.

1 like

Ja daar stond HF’er Monaco bekend om. Het is dat hij ooit in Freetown wat levens heeft gered (dat van @Pauwelix onder andere, die lag echt kantje boord na die drie flessen Lagavulin) anders hadden we hem allang in de Donau gekieperd.

1 like

Ik vind hem echt heel erg mooi.

1 like

@pauwelix die heb ik echt in tijden hier niet meer voorbij zien komen.

1 like

Die zit momenteel undecover in Polotsk en het is onduidelijk of hij daar internet heeft.

2 likes

Ik denk dat je nu net in je comfort zone zal landen.

Ik ben benieuwd. Dit soort uitstapjes vind ik erg leuk om te proberen maar het kost enige zelfovertuiging.

En geld.
:pray:

1 like

Muchisimo!

De zoektocht naar iets alledaags blauws heeft geleid naar deze Twelve in 36mm. Komende week incoming :pray: