Het Grote incoming topic Deel XII

Hahaha herkenbaar! Alleen is de horlogepot vaak niet toereikend. Nog even geduld en ik kan weer een mooie aanschaf doen. Ben er ook nog niet uit wat toe te voegen.

De OP in med blue is eigenlijk altijd en overal draagbaar.
Word het een chrono, flieger of toch duiker?

1 like

Heeeel mooi horloge :heart: heb m zelf met witte plaat

1 like

Ja nog steeds blij mee! Is uiteindelijk toch de zwarte plaat geworden :+1:

Al lijkt die met de AR ook soms blauw.

24 likes

Autavia, toch? :wink: :person_shrugging: :sunglasses:

1 like

Deze hoop ik volgende week binnen te krijgen voor de witte Squale 1521.

15 likes

Incoming deze retro G-Shock.

g-shock-dw-5000r-1aer-dw-5000r-18722753

https://www.casio.com/nl/watches/gshock/product.DW-5000R-1A/

27 likes

Wederom een incoming …
was zo kort na de NA (Alpina Seastrong) helemaal niet de bedoeling, maar ik zag een horloge op mijn wishlist voorbijkomen op Ebay tegen lage startprijs. Ik dacht ik gooi er even een bod in met een max, NIET ervan uit gaande dat dit hem ook zou worden. :sweat_smile:

Mijn haat-liefde met moonphase toch maar weer even proberen.

Maar goed, kan ik die ook weer afvinken. Nog even shipment van Ebay afwachten, nieuw bandje erop en dooooooor …

13 likes

tof bandje wel!

Vertel … waar haal je deze vandaan?

1 like

Deze heeft Bernd aka @Vintage4all of 1971straps voor mij gemaakt.

2 likes

Ik dacht al … die ziet niet uit als off the shelf …

1 like

Super benieuwd naar de combinatie :smiling_face:

1 like

De Colt krijgt gezelschap van een Sprint (1967)

32 likes

Beater / zwemhorloge incoming

Mijn Seiko 62mas mod is eerder dit jaar naar een vriend gegaan en ik zocht opnieuw iets met minimaal 100m waterdichtheid waarmee ik meer buitensporten kan doen. Mét vintage vibes voor in mijn wekelijkse roulatie. Ik merk dit jaar dat mijn vintage horloges meer in de doos blijven nu het zo warm is, óf regent.

7 likes

Wellicht tegen beter weten in, heb ik goede hoop dat de niet al te goed beoordeelde Italiaanse verkoper deze morgen op de bus gaat doen…

En dat ik hiermee een lange, lange zoektocht naar een goede MKI ga afsluiten met, naar ik hoop, een mooi exemplaar met een erg goede wijzerplaat, dikke kast en originele kroon. Nadeeltje is een dikke inscriptie op de caseback maar je kan het niet allemaal hebben.

23 likes

F_cking Sh_t zeg :upside_down_face: . Ik help het je hopen. :four_leaf_clover:. Het is je gegund na zo lang op zoek te zijn.

1 like

Dank! Deze dingen worden echt zeldzaam, zeker in goede staat.

Ja, dit:

Had niet gehoeven :see_no_evil:

We weten wel hoe ie oud is :wink:

Wellicht op termijn een sloop exemplaar kopen met een goede caseback maar dat kan altijd nog.

3 likes

Heerlijk :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Goed bezig Roy :ok_hand:

1 like

Je topic uiteraard gelezen, dat was wel een snaarstrak exemplaar zeg :+1:

Verwacht dat overigens hier niet maar goede communicatie gehad met veel foto’s/uitleg en zag er prima uit.

Vaste horloge adres zag ook geen problemen voor eventuele service in de toekomst etc.

We gaan het meemaken, mooi suede Molequin bandje is bijna onderweg in ieder geval. Nog wat twijfel over de kleur nu. Denk toch weer slate grey.

2 likes

Ja, ik denk er met weemoed aan terug; wat een mooi ding is het toch. Droeg hem te weinig, dus hij is vertrokken, maar wel met een warme herinnering.

Op de plaatjes lijkt die van jou ook in aardige staat; ben benieuwd hoe hij bevalt!

1 like