Hahaha herkenbaar! Alleen is de horlogepot vaak niet toereikend. Nog even geduld en ik kan weer een mooie aanschaf doen. Ben er ook nog niet uit wat toe te voegen.
De OP in med blue is eigenlijk altijd en overal draagbaar.
Word het een chrono, flieger of toch duiker?
Wederom een incoming …
was zo kort na de NA (Alpina Seastrong) helemaal niet de bedoeling, maar ik zag een horloge op mijn wishlist voorbijkomen op Ebay tegen lage startprijs. Ik dacht ik gooi er even een bod in met een max, NIET ervan uit gaande dat dit hem ook zou worden.
Mijn haat-liefde met moonphase toch maar weer even proberen.
Maar goed, kan ik die ook weer afvinken. Nog even shipment van Ebay afwachten, nieuw bandje erop en dooooooor …
Mijn Seiko 62mas mod is eerder dit jaar naar een vriend gegaan en ik zocht opnieuw iets met minimaal 100m waterdichtheid waarmee ik meer buitensporten kan doen. Mét vintage vibes voor in mijn wekelijkse roulatie. Ik merk dit jaar dat mijn vintage horloges meer in de doos blijven nu het zo warm is, óf regent.
En dat ik hiermee een lange, lange zoektocht naar een goede MKI ga afsluiten met, naar ik hoop, een mooi exemplaar met een erg goede wijzerplaat, dikke kast en originele kroon. Nadeeltje is een dikke inscriptie op de caseback maar je kan het niet allemaal hebben.