Het meest zorgeloze horloge

Voor mij deze! (Met 'n saffiertje erop wel)

3 likes

Check (in een ouder jasje; “retro silver”)

1 like

Ontspiegeling erop was misschien ook wel handig geweest, dat doet gewoon pijn aan je ogen. :grimacing:

Als de werkster die alleen maar op het glas legt wordt ze al ontslagen ! :rofl:

Deze natuurlijk. Opladen met zonlicht, tijdsynchronisatie via GPS, saffierglas en dagelijks automatisch calibreren van de wijzers (kun je ook handmatig doen als je wilt).

4 likes

Dit is ook wel een zorgeloze daily beater waar je omgeving meer van omkijkt dan jijzelf!

1 like

Van alle markten thuis ! :wink:

1 like

Bij zorgeloos denk ik aan deze knaller!

1 like

Voor een datum kijk ik één per dag wel op een kalender :grin:

1 like

Volgens mij is iedereen hier te neurotisch om een zorgeloos horloge te kunnen hebben :joy:

1 like

Valt wel mee hoor, heeft een blauwige AR coating en heb de foto expres zo gemaakt…

Hahahahaha dat zeker maar ik vindt het ook niet plezant om te dragen :joy:

1 like

Doorgaans enkel gedragen tijdens zwemmen, tuinieren, vakantie, vrijgezellenfeesten bacchanalen en dat soort dingen. Vreemd genoeg beschadigd ie niet.

1 like

Klopt…
Ik beken.

Mijn horloges dragen tijdens het werken is een beetje zonde.
Dus ik moest van mijzelf een zorgeloos luxepaard hebben, want een “seiko” was niet goed genoeg meer voor onder werktijd .
Vandaar…

Dus je hebt volkomen gelijk :crazy_face:

1 like

Ik begrijp niet zo goed hoe mensen een mechanisch horloge zorgeloos kunnen noemen. Het kan van alles zijn (mooi, klassiek, luxe, fijn om te dragen) maar zorgeloos?

1 like

Gezondheid!

2 likes

Deze mijn klus en vakantie horloge.
Zwemmen
Klus
Mee gooien
Solar dus ff 1 dag per jaar in de zon en de accu is weer vol.
Al zo’n 8 jaar endat voor pak weg toen 35 euro

loop

3 likes

Santé indeed, zoals de Spanjolen zouden zeggen.

1 like

Prachtige dial!

1 like

Voor mij kan dit alleen maar deze zijn. Niet te gek duur, waterdicht, staat via de satelliet altijd gelijk, ook met zomertijd en nooit een batterij wisselen, hij loopt op licht. Wat wil je nog meer.

3 likes