HF Café Deel II... Daar is altijd wat mee!

Ik heb nog steeds de hoop op meer en ben heel blij dat @Sandy de handschoen oppakte. Het geeft mij veel rust en er zijn genoeg leden die zijn tekeningen heel leuk vinden. Er is natuurlijk een gat tussen waar hij begon en ik. Dat wordt helaas wel
Meegenomen in de reacties.

Zo hoorde ik op VI recentelijk dat je binnen de voetbalwereld de ‘nieuwe Pirlo’ (een of ander Italiaans menneke) bijvoorbeeld moet vergelijken met Pirlo aan het begin van zijn carriere en niet Pirlo op zijn hoogtepunt. Anders kan je nooit opleven aan de verwachting en is dit niet eerlijk.

Ik denk dan ook niet dat het net is om Sandy te vergelijken met jou en het niveau dat je nu hebt.
Dit is niet eerlijk naar hem toe.
Sandy moet gewoon vergeleken worden met de jurk van 30 jr geleden. Dan doe je niemand tekort.

4 likes

Het materiaal wat hij eerst maakte blijft gewoon goud. Ondanks dat de kwaliteit een tikkeltje minder is. :slightly_smiling_face:

@jurk ik zie graag dat je die originele serie opnieuw uitbrengt in HD :joy:

3 likes

Sinds wanneer?

Als je humor hebt kun je dat ook met een kladje overbrengen.

6 likes

Ik zie inderdaad liever een slecht getekende goede grap dan een goed getekende slechte grap.

7 likes

Een nieuw HF Café, wederom een echt café.

We zien rechts Frankenstein die een date heeft. Frankenstein is kieskeurig en daarom zeer terughoudend, want is de dame in kwestie wel nog volledig origineel?

Uiteraard mocht de melkweg niet ontbreken.

Verder was er een hele discussie in het Groene gedeelte. Die keer op keer ontspoorde. De hoofdvraag is Rolex exclusief? Is volgens mij meerdere keren met een NEE beantwoord, waarna het over van alles ging, weer terug kwam op het onderwerp en vervolgens weer een keer of 4 ontspoorde.

En verder uiteraard, kon de puzzel van @Jurk niet ontbreken. Onze lokale forumheld heeft nu voor de derde jaar op rij een inzamelactie op touw gezet. Dit keer voor het nobele KWF. Zullen we wederom een nieuw inzamelrecord zetten?

43 likes

Tijd voor hapje tussendoor


Horloges zijn leuk maar dit geeft ook energie :face_with_hand_over_mouth:
2 likes

Gaaf @Sandy!
Je kunt goed zien dat je er nu meer tijd in gestoken hebt.
Het resultaat is ernaar!
Grappig en mooi!

2 likes

Haha lekker hoor @Sandy!

2 likes

Moet die Rolex groene Hulk mij voorstellen?

1 like

Waar is de muis!!! ??? Leuke grap over de exclusieve B(T)MW de Luminova kijkende Ted de vintage Hulk.

De puzzel erg leuk gevonden en gedaan. Die camping tekening was een vluggertje tussen door. De eerste camping tekening was sterker.

Progressie is er wel degelijk ga zo verder.

3 likes

Heel tof gedaan @Sandy :ok_hand:
Zit veel tijd en aandacht in! :+1:
Leuk dat de puzzel er in zit! :pray:t2:

5 likes

Haha steengoed @Sandy !

2 likes

“Rolex alleen nog exclusief voor mensen met een BMW” :sweat_smile: :sweat_smile: :sweat_smile:

Hebben wij ff geluk @Henk

4 likes

Lekker heh?

1 like

Fraai Sandy, wederom dank voor je noeste arbeid!

Jij ziet er oud uit en ik hou wel van vintage… :joy::joy:.

2 likes

Wat heeft iedereen toch altijd met Rolex😀? Zie ik mij nu alweer aan de vleugel zitten, het is weer prachtig Sandy👍! Fijne zondag gewenst.

2 likes

Mooi gedaan Sandy

2 likes

Goedemorgen!!!

Weer 'n lekker begin vd zondag!
Mooi gedaan, zelfs een stip in de strip. :wink:

2 likes

:+1:

:+1:

Sja, die had deze keer geen zin. :thinking:

Dankje.

:+1:

:+1:

:smirk:

:+1:

:+1:

:+1:

:+1:

Bedankt allemaal, fijn dat hij goed viel. Dit keer wederom op gewoon papier begonnen en die conversie naar digitaal vergt wel wat werk. Komende tijd heb ik wat te oefenen in de avonden :smiley:

Maak er weer een mooie dag/week van. Het is wederom prachtig qua weer. :slight_smile:

6 likes