Het resultaat is altijd hetzelfde. Het klapvee klapt en roept alsnog altijd dat iets top is.
Maar ben het wel met je eens. Het niveau was al niet best, maar damn dit is wel echt heel erg…
Het resultaat is altijd hetzelfde. Het klapvee klapt en roept alsnog altijd dat iets top is.
Maar ben het wel met je eens. Het niveau was al niet best, maar damn dit is wel echt heel erg…
Het is niet het beste wat hij heeft gemaakt… ik vond dit wat hij onlangs gemaakt heeft heel goed gedaan:
Onvrede uitspreken lijkt mij prima. Maar ik ben ook voorstander dat je iemand mogelijkheid geeft om ergens in te groeien.
99% van dit forum staan als de “beste” stuurman aan wal. Met name die popie jopie lui. Die weten het beter als het gaat om YT, Podcast, Tekenen, Foto’s… etc etc
Maar behalve kritiek en haantjes gedrag hebben ze niet veel in te brengen.
De personages zijn idd prachtig over getrokken. En de lineaal lijnen kaarsrecht
Daarnaast hoeft niet iedereen meteen een geweldige tekenaar te zijn, Jurk is ook flink gegroeid, maar er mag ook een ander geluid zijn dan alleen het eeuwige geklap. Daar kun je alleen maar beter van worden, er is al een hele tijd geen commentaar geweest, dat lijk je te zien in de tekeningen…
Het is een leuk horloge. Fijne zondag Hans!
Helemaal eens. Maar ik begrijp ook mensen die het elke keer heftig vinden. Het geeft wat twijfel bij mij.
Eens. Zoals gesteld, ik had twijfels over een café. Daarnaast kost een tekening veel tijd. Deze week had ik zoiets van, ik teken een keer vooral voor mijzelf. Mijn uitdaging was vooral 1 potlood en geen gum gebruiken en vooral lekker tekenen zonder al teveel druk. Ik ben geen forumtekenaar maar vooral hobbyist, de huiscartoonist is @jurk.
Volgende keer beter en anders, ik zie graag een tekening van jouw hand. Wil je het een tijdje overnemen? Serieuze vraag overigens. Lijkt me ook wel een tijdje weer leuk, alleen maar kijken wat anderen maken.
Als je mij hier mee bedoeld: ik draag vooral bij met foto’s, vragen en gesprekken van/over horloges. Wanneer ik heel goed was in cabaret had ik mezelf wel geprofileerd als grappenmaker vh forum. Dit doe ik echter, met een reden, niet.
Dit vind ik zo’n dooddoener. Zei het NLe elftal na de wedstrijd tegen Tjechie tegen het Nederlandse volk hadden gezegd ‘Doe het dan zelf!’.
Wanneer je een bepaalde rol/taak/functie op je neemt dan gaat dit gepaard met verantwoordelijkheid in mijn ogen.
Wie de schoen past… nee, was eigenlijk een algemene opmerking. Niet zozeer gericht naar jou toe
Helemaal mee eens!
Dank! Iedereen loop zijn eigen weg. Vanaf dag 1 heb ik openbaar feedback gezocht. In het begin was @SwedishChef en @HanDavinci ook kritisch en dat zijn nu zelfs buiten het forum mijn vrienden geworden .
Ik gun @Sandy zijn eigen weg.
Ik gun je minder twijfels
En met een paar trucjes is het al gelijk een stuk strakker op het forum. Pennetje, inscannen, wit-rand en het is gelijk strakker.
Jammer. Het is ook heel veel tijd. Vertel mij wat.
Het kost echt wel opofferingen qua tijd.
Ik waardeer je tekeningen heel erg! En klap voor je, omdat ik je mag en omdat ik m zie hoeveel tijd je er in stopt! Hopelijk hou je het vol en vind je de lol weer terug!!
In mijn praktijk is helaas maar plek voor één cartoonist.
Ik heb nog steeds de hoop op meer en ben heel blij dat @Sandy de handschoen oppakte. Het geeft mij veel rust en er zijn genoeg leden die zijn tekeningen heel leuk vinden. Er is natuurlijk een gat tussen waar hij begon en ik. Dat wordt helaas wel
Meegenomen in de reacties.
Zo hoorde ik op VI recentelijk dat je binnen de voetbalwereld de ‘nieuwe Pirlo’ (een of ander Italiaans menneke) bijvoorbeeld moet vergelijken met Pirlo aan het begin van zijn carriere en niet Pirlo op zijn hoogtepunt. Anders kan je nooit opleven aan de verwachting en is dit niet eerlijk.
Ik denk dan ook niet dat het net is om Sandy te vergelijken met jou en het niveau dat je nu hebt.
Dit is niet eerlijk naar hem toe.
Sandy moet gewoon vergeleken worden met de jurk van 30 jr geleden. Dan doe je niemand tekort.
Het materiaal wat hij eerst maakte blijft gewoon goud. Ondanks dat de kwaliteit een tikkeltje minder is.
@jurk ik zie graag dat je die originele serie opnieuw uitbrengt in HD
Ik zie inderdaad liever een slecht getekende goede grap dan een goed getekende slechte grap.
Een nieuw HF Café, wederom een echt café.
We zien rechts Frankenstein die een date heeft. Frankenstein is kieskeurig en daarom zeer terughoudend, want is de dame in kwestie wel nog volledig origineel?
Uiteraard mocht de melkweg niet ontbreken.
Verder was er een hele discussie in het Groene gedeelte. Die keer op keer ontspoorde. De hoofdvraag is Rolex exclusief? Is volgens mij meerdere keren met een NEE beantwoord, waarna het over van alles ging, weer terug kwam op het onderwerp en vervolgens weer een keer of 4 ontspoorde.
En verder uiteraard, kon de puzzel van @Jurk niet ontbreken. Onze lokale forumheld heeft nu voor de derde jaar op rij een inzamelactie op touw gezet. Dit keer voor het nobele KWF. Zullen we wederom een nieuw inzamelrecord zetten?
Tijd voor hapje tussendoor
Gaaf @Sandy!
Je kunt goed zien dat je er nu meer tijd in gestoken hebt.
Het resultaat is ernaar!
Grappig en mooi!
Moet die Rolex groene Hulk mij voorstellen?