Dat is wel een flinke korting! Opzicht valt het logo ook wel mee. Alleen als je echt recht van boven kijken maar ja dat doe je meestal maar 2x per dag
Gewoon thuis, gaarne even afspraak maken als je ze wilt komen halen………
2e kerstdag bij m’n schoonouders. Die heb ik liever niet bij ons thuis over de vloer vandaar.
Als je bij ons binnenkomt kun je rechts de trap op. 2e slaapkamer aan de rechterkant in de 2e kast vanaf het raam staat m’n horlogedoos op de 3e plank van boven.
Wel graag even je voegen vegen bij binnenkomst of beter doe je ze even uit want we hebben tapijt op de trap. M’n vriendin wordt altijd kwaad als dat vies wordt en ik heb met de feestdagen liever geen geruzie in huis. Het is al erg genoeg na een avond bij m’n schoonouders.
Idd ze liggen her en der door het huis. Ik verwacht alleen wel dat onze gekke vierwieler helpt zoeken, maar dat weten zij natuurlijk niet als hij op ze afkomt om te begroeten
In hun horlogedoos
In een horloge doos op de overloop. Maar daar zitten nu niet bepaald horloges in van een dusdanige economische waarde, dat het de moeite niet loont om “op visite” te komen.
Mooie creatie!!
Een kluis aanschaffen om een avondje onbezorgd weg te gasn is zo gek nog niet:thinking:. Is mijn Vostok tenmiste veilig.
Mooi duo zeg! Meer heb je niet nodig
Een watch winder, als ik mijn Hamilton draag gaat de PRX erin en andersom. Door de weeks draag ik mijn Hamilton en in het
weekend rosé gouden PRX.
Leuk ding! Hoeveel passen daarin? En waar heb je die weg?
DTK natuurlijk
Komt van Etsy, aantal kun je zelf kiezen:
https://www.etsy.com/nl/listing/1678831100/handmade-walnut-watch-box-personalized
Uiteindelijk is de keuze gevallen op het standaard van Wristonomy. Deze kwam vanmorgen binnen en het voelt allemaal erg degelijk aan en ziet er mooi uit!
Ik had er per ongeluk 2 besteld door een slimme truc op hun site…
Welke locatie is dit? Anders dan de mijne…