Het is al eerder gezegd, maar ik zou hem iets geven dat voor hem klikt. Opdringen van een hobby (horloges, voetbal, muziek, kunst) werkt volgens mij niet. Sorry kan er niets anders van maken dan dat ik het vreemd vind (mening) iemand iets te geven waar degene niets mee heeft
Met de Garmin Vivoactive kan hij zelfs de kwaliteit van zijn slaap en calorieën verbrand tijdens gamen meten. Voor €250,- klaar.
Ow…
Ja dat is waar maar het is vloeken in de kerk op HF
Misschien heeft deze jongen meer aan een smartwatch
Thank you!
je was me net voor!
Heeft opa zelf geen horloge?
Ken de band tussen opa en kleinzoon niet, maar die van mij is er niet meer. Zou graag zijn horloge gekregen hebben, ipv budget voor een nieuwe.
Of dit inderdaad. Een Apple watch serie 6 heb je voor dat bedrag wel. Hoewel ik er zelf niet dood mee gevonden wil worden, maar daar gaat het niet om.
Dat blauw/zwart is in het echt heel mooi.
Of met wat kleur:
Natuurlijk ook met stalen band verkrijgbaar.
Een leuke Hamilton fieldwatch voor wat meer ‘onder de radar’.
Die Squale van je is ook heel cool!
Dat hangt er maar net vanaf. Indien je zoon er enige belangstelling voor zou hebben, dan vermoedelijk wel, maar met de informatie van nu mag je daar niet van uitgaan vrees ik.
Ik heb mij altijd al afgevraagd waarom mensen ongewenste cadeau’s aan elkaar geven. Het hele concept van schenken is toch dat de schenker de begunstigde een plezier doet en niet andersom?! Dat laatste zou met name egoïstisch zijn. Het bewust schenken van ongewenste zaken zou (hoe goed de bedoeling ook is) door de begunstigde zelfs kunnen worden gezien als belediging. De portemonnee van opa zou het laatste zijn waar ik mij druk over maak.
Waar ik wel begrip voor heb, is dat het voor zowel opa als kleinzoon leuk kan zijn om iets blijvends te schenken/ontvangen. Een horloge is daar mijns inziens inderdaad beter voor geschikt dan een nieuwe Comodore-switch-sega-flipperkast.
Jaren geleden mocht ik kiezen tussen een horloge en een zegelring en oh boy was ik blij dat die keus niet voor mij gemaakt werd, ook al wist ik dat de voorkeur van de schenker een andere was.
Of waarom geen militair horloge van timefactors.com? Beetje stoer en anders dan anders.
De winkel gaat vanmiddag open en anders over een paar weken ook weer.
Jazeker, maar dat is zo’n stappenteller apparaat… dus niet een mooie ouwe Omega of Rolex… jammer want die had zijn schoonzoon ook wel willen hebben!
Dan wordt het een tattoo Repko
Haha! Ja dat kan natuurlijk ook nog!
Ik heb niet alles gelezen hoor maar als ik het zo taxeer, zou jouw zoon met een mooie G-Shock helemaal blij kunnen zijn. Solar, satelliet gestuurd, waterdicht, onverwoestbaar, geen omkijken meer naar en gamen/slapen maar weer.
Succes met er een scoren voor 500 euro, maar 100% eens.
Met 500 euro een horloge origamiën en 'm die cash geven.