Hmm
Minuten worden vermeld als… Meter.
Uren worden vermeld als…Inch.
Posts worden vermeld als… Rapporten.
?
Hmm
Minuten worden vermeld als… Meter.
Uren worden vermeld als…Inch.
Posts worden vermeld als… Rapporten.
?
Sinds 2 minuten heb ik er ook last van ![]()
Afsluiten en weer openen, komt het forum er wel weer op…
Via de app op mijn telefoon lukt het niet.
Als ik via Google naar horlogeforum ga lukt het wel.
Inmiddels werkt de Android app nu wel en lukt het nu niet om via de Chrome app erop te komen. Maf.
Welke android app gebruik je
Ik gebruik geen Chrome op de computer, maar als iemand het probleem heeft op een vaste computer, probeer chrome eens te starten met
--disable-features=NetworkServiceSandbox
en kijk of dat iets uitmaakt. Is een nieuwigheid waarover ik meer gemor hoor links en rechts.
Even background app refresh mode aanzetten op ios/android stelletje nitwits!
Is vanuit Chrome zelf. Vandaar dat het zo maf is.
Edit: voorheen zonder refreshen nooit een probleem gehad. Fijne reactie was dat trouwens ![]()
Dit is een volledig stappenplan volgens Gemini voor de ‘nitwits’ om te kijken of het helpt.
In mijn geval werkt het nog steeds niet, dus keertje refreshen of pagina terug voorlopig.
Op Android heet deze functie niet letterlijk “Background App Refresh” zoals op een iPhone (iOS), maar je bereikt hetzelfde effect door achtergrondgegevens en batterijgebruik goed in te stellen.
Hier zijn de stappen om ervoor te zorgen dat Google Chrome op de achtergrond actief kan blijven en gegevens mag verversen.
Dit zorgt ervoor dat Chrome internet mag gebruiken, zelfs als de app niet op je scherm staat (bijvoorbeeld voor het door laten gaan van downloads).
Als Chrome steeds herlaadt wanneer je terugkeert naar de app, komt dit vaak doordat Android de app “sluimert” om batterij te besparen.
Om te voorkomen dat Android Chrome volledig afsluit, kun je de app vastzetten in het geheugen.
Let op: De exacte namen van de menu’s kunnen iets verschillen per merk (Samsung, Xiaomi, OPPO, Google Pixel), maar de stappen zijn over het algemeen hetzelfde.

Nul toegevoegde waarde en hopen dwaalsporen, zoals gewoonlijk.
Nope, alle beschreven stappen kloppen. Ik heb ze zelf nog nagelopen maar bij mij stonden ze al zo ingesteld op het niet kunnen afsluiten van Chrome na.
Niet alle AI is slecht.
We hebben meerdere meldingen gekregen dat HF niet goed werkt. Zoals je hierboven kan lezen lijken dit problemen rond Android en Chrome, en kan je ook vinden hoe je hier omheen kan werken.
Er is helaas niets wat we kunnen doen vanuit de hosting.
Sinds vanochtend via de Android App forum ook niet meer te bereiken, als ik de App verwijder en opnieuw installeer en opnieuw inlog werkt de App éénmalig, daarna weer niet bereikbaar.
Het gekke is dat wanneer ik op mijn mobiel via de internet app inlog het wel gewoon werkt…
Dus hier nu ook het probleem met de App.
Precies het hetzelfde hier. Uren eruit geweest. Ik gebruik ook android. Buiten de app om de site bezoeken ging ook niet. “Laden”. ![]()
App verwijderd. Ook via hotspot geprobeert, ook geen resultaat. Uiteindelijk lukte het vanzelf weer. En app weer geïnstalleerd. Beetje vaag.
Zie ik ook vaak de laatste paar dagen.
Voor alle chrome gebruikers op Android die problemen ervaren.
Mooi moment om over te stappen naar Firefox ![]()