Horlogeforum.nl werkt niet

Toch is het de tweede keer dat dit nu gebeurt. Eerst geen YouTube filmpjes en nu wel. En ik weet 100% zeker dat ik alle opties altijd uitzet. Ik heb er geen andere verklaring voor. :man_shrugging:

Hoi, ik kan niet op mijn telefoon inloggen. Op mijn pc lukt het geweldig, maar als ik op mijn telefoon probeer in te loggen zit ik vast op het tweeledig verifiëren pagina, ik klik dan op het knopje en dan gebeurt er niks.

1 like

Dan moet je van op je PC een multifactor toevoegen die je telefoon ook kan doen. Token based werkt overal.

Hier kan je inspiratie halen: Tweefactor Verificatie - Handleiding! - 176 van LVA

Voor jou in de omgekeerde richting, maar het principe is precies hetzelfde (behalve dat je gewoon vanuit je authenticator app die QR kan scannen, bespaart je gedoe met opslaan enzo).

Helaas werkt de 2FA op m’n thuis PC niet helemaal lekker. De helft van de tijd werk ik via vpn (naar de zaak) maar als ik 's avonds wat aan het hobbyen ben uiteraard niet. En volgens mij word ik er op het forum elke keer uit gekegeld als ik weer wissel tussen wel of niet VPN. Beetje irritant :thinking:

Misschien toch eens kijken of ik kan afdwingen dat de lokale browser niet via de vpn loopt, dat doet hij namelijk nu wel :thinking:

1 like

Ik heb geen last met VPN aan of uit dat die tussendoor me eruit knikkert.

1 like

Ok, zal het nog eens een keer testen dan. Kan misschien ook aan wat anders liggen.

werkt idd, dankjewel

1 like