Horloges uit "Middle Kingdom"

@Bjr1983, Bert, ikzelf vind óók, dat gebold horlogeglas de wijzerplaat voornaam naar voren laat komen.

Daarmee bedoel ik, dat het horloge er (veel) chiquer van wordt. Een gebold horlogeglas doet 't geheel als (veel) duurder voorkomen dan 't werkelijk is.

1 like

Mooi horloge hoor. Bij mij was helaas de NHA-35 binnen de 3 maanden stuk. Kan gebeuren denk ik dan maar.

Doch een nieuwe NHA-35 neem ik dan niet, want wellicht is 't “een batch dingetje.” Ik vond het uurwerk wél zuiver lopen in die 3 maanden, dat wel.

Veel plezier gewenst van je erg mooie horloge.

1 like

@Subonno, ik refereerde aan de oranje versie.

1 like

Dit is versie 5 dus ze hebben er al een hoop gemaakt. Heb liever zoiets met een seiko uurwerk en van massief staal etc ipv een MoonSwatch.

Ik heb die uiteindelijk niet gekocht, twijfelde wel heel erg!

1 like

Ik heb de witte met canvas bandje. Heel fijn horloge maar ik heb 17,5cm pols en dat past net mooi. Kan me voorstellen dat ie te klein is voor jou…

1 like

Mee eens!

1 like

Wel jammer, maar keuzes zijn altijd zwaar. :wink:

Weer iets met Ali onderdelen in elkaar gezet. Begin het wel leuk te vinden.

9 likes

Een Boderry heb ik in dit topic nog niet gezien.
Heb er een NA van gemaakt. Wat vinden jullie ervan. Qua afwerking is het minimaal wat San Martin heeft. Tegen de oude prijzen.

3 likes

Kijk dit ding eens shinen op deze heerlijk lentedag :smiley:

8 likes

Dit ding, op de rubberen band, staat denk ik al 2 jaar in m’n wishlist op Ali… Iedere keer durf ik het toch niet aan.

1 like

Wat houdt je tegen? Bij mij is mijn enige twijfel dat uurwerk. Te weinig gebruikerservaringen te vinden.

Voor de rest is het dikke prima hoor.

1 like

Kleur is heel kek. Ik zit denk ik in een Tiffany/baby blauwe fase denk ik… :blush:

Wat me tegenhoud is of ik een skeleton Horloge wel mooi vind. Haha! Het ene moment wel, het andere zeker niet. Het uurwerk vind ik wel heel mooi om te zien.

1 like

Gelukkig met lume…

6 likes

Snap ik Bert.

Ik vind een skeleton niet per se mooi. Wat bij mij speelt is de Meccano/Nerd in mij die de techniek gaaf vindt.

Het is wel boeiend om naar te kijken.

1 like

Het groen straalt er sterk vanaf,wel heel apart dat de datum ook voorzien is van lume,nooit eerder gezien dit :+1:

4 likes

Dat vind ik het mooiste van het zelf in elkaar zetten van je horloge. Zelf alles uitzoeken.

2 likes

Volgens Sugess is het “Ice Blue”… :stuck_out_tongue:

1 like