Hydromodden van je horloge

Heb idd eerst de tandenborstel tegen het bakje aangehouden, maar dat deed niet veel. Rechtstreeks op het horloge deed wel veel. Er zat nog wat water aan de tandenborstel omdat ik die vlak ervoor had schoongemaakt. Stom stom stom. Leermomentje zullen we maar zeggen. :grimacing:

1 like

Even voor iedereen, lees mijn handleiding bovenaan want ik zie rare dingen gebeuren wat niet hoeft.
Water in de olie en of olie op de vloer, dit laatste oh man :sweat_smile::sweat_smile::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Horloge dient ondergedompeld in de olie te blijven tot je de kast geheel dicht hebt. En zorg dat de olie zuiver en vrij van verontreinigingen blijft tot, in geval van een screwback, de eerste draai gedaan is van de caseback.

Ah duidelijk. Maar trillingen tegen het bakje is al voldoende, je hoeft niet het hoeft niet de hele kast te zien trillen.

1 like

ik denk als je niet als een malle gaat schudden dat de olie wel doorzichtig blijft. Zal een apart effect zijn…

1 like

Ja ik zal de volgende keer weer proberen het bakje te trillen. Met het horloge in een iets schuinere hoek. Kijken of het dan wel gaat. Moet ook toegeven dat ik wat ongeduldig was en daarom snel besloot de tandenborstel in de olie te steken. :laughing:

1 like

Tandenborstel tegen buitenkant bakje is echt voldoende, niet in de olie stoppen want dan komt er vuil in de olie. Alles gaat om geduld hebben en rustig aan doen. Dan komt het helemaal goed.

1 like

Cool topic dit!

1 like

Zeg je nu pas! Ik las hiervoor ergens 10 minuten werk dus ik voelde die tijdsdruk.

1 like

:grin::grin::grin: als je alles klaargezet hebt en gaat beginnen dan kost het 10 minuten en dan gewoon rustig aan doen.

1 like

welkom… :grin::grin::grin:

En de duro is klaar…

Pas op met de dop van je siliconen fles. Had mijne veels te strak gedraaid…

6 likes

Top gedaan!!!

En vertel, wat vindt je er van?

Ik ben helemaal niet van het modden in het algemeen, maar ik vind dit er zo tof uitzien dat ik ook zin heb om het te proberen, gewoon omdat het kan :smiley:

(Deze is net verkocht, en ik had het toch niet aangedurfd met dit horloge, maar denk dat het hier ook heel gaaf bij had gestaan, om een of andere reden:)

Op zoek naar een ander :smiley:

5 likes

Gaaf geworden!

Voor wie nog op zoek is naar een betaalbaar alternatief:
€ 69,18 53%OFF | Steeldive 1987PRO Mens Quartz Duikhorloge 200M C3 Lichtgevende Diver Horloges Voor Mannen Japan 2115 Quartz 316L Staal horloge Mannen

Deze is met zichtbodem leverbaar. Ik wou hem kopen en dan voor de helft gaan vullen zodat het lijkt of ie vol is gelopen maar het zou de zoveelste duiker worden die te weinig draagtijd krijgt.

Hier is ie nog iets goedkoper zonder zichtbodem en in andere kleuren.

€ 55,81 51%OFF | 1986 Leer Voor Mannen Nato Nylon Staal Duikhorloge 200M C3Super Lichtgevende Sport Luxe Roestvrij Stalen Horloge Quartz Mannen horloge

2 likes

Incoming…

Dus ik ga maar eens oliespul bestellen …

6 likes

ben benieuwd waar je mee gaat komen!!!

Hoeveel van dat spul heb ik ongeveer nodig ?

1 like

2×halve liter :rofl:
200cc is genoeg.

2 likes

Zo. Een topic is ook weer geregeld voor Zondag. Ik heb nu al voorpret. Mooi man al die hydromods!

9 likes