Ik heb ineens keuze stress.. Rolex VS Breitling.

Dat kan ook een voordeel zijn als het bij je past. Ik zelf ben bijvoorbeeld goedkoop, simpel, saai en plat. Daarom stond die Hamilton Intra-Matic mij ook zo goed.

1 like

Owjeee… zo’n topic is een oproep aan Rolex fanboys… alsof je een paard aanspant met oogkleppen en een wortel voor zijn neus.:grimacing:

2 likes

Zullen we vanaf nu weer on-topic…maw de vraag van TS.

:+1:

1 like

Ik snap je keuze stress wel! Beide horloges zijn er mooi… Naar mijn mening ook compleet verschillend waar de Rolex denk ik iets allrounder is en de Breitling net wat eleganter… (ik heb zelf een explorer 36mm, maar de nieuwe lijn van Breitling kan me zeker wel bekoren)… Ik zou zeggen de rolex passen en dan kijken wat jij het mooiste vind

2 likes

Mooi! Dan kan jij er een foto ingooien, ik wilde dat net doen toen ik mij weer eens realiseerde dat dat niet meer mag. :smile:

2 likes

No brainer, de Breitling Premier natuurlijk!!
Iedereen wil toch een Rolex, kies wat je echt mooi vindt en niet wat de meeste restwaarde opleverd.
Kies met je hart en niet met de ratio!

1 like

Pas op komma’s, je zou hier nog wel eens te grazen genomen kunnen worden…

1 like

Als iedereen een Rolex wil, waarom dan de Breitling kiezen? :thinking:

Bwa, ik verdien dan wel een Rolex. Waar kan ik die in ontvangst nemen? :sunglasses::tumbler_glass:

2 likes

Hier.

Op de foto klikken, opslaan en hij is van jou :wink:

7 likes

De Credor modellen die hier op het forum in bezit zijn verschrikkelijk lelijk inderdaad. Niet te vergelijken met de huidige Credor lijn qua afwerking. Maar iig voor het topic een mooie uitkomst. De Rolex is in deze zeker de betere keuze.

3 likes

Explorer: geen AR coating, te kleine kroon, lelijke Mercedes wijzers…maar toch mooier Dan de Breitling

2 likes

Eens, dat is rommelmarkt meuk.

Ik begin zo’n Eichi II wel te waarderen, nadat ik het artikel heb gelezen op Hodinkee.

4 likes

De binnenkant is het fraaist, wat een accuratesse!

Wel een BMW 114i basic uitvoering dan…

Persoonlijk vind ik de Breitling mooier eruit zien.
Wil je ècht deze Rolex? Of eigenlijk een sub of dj of … ??
De explorer springt er naar mijn bescheiden mening qua looks nou niet direct uit als echte Rolex, bijzonder horloge of opvallende dial…

Maar goed, smaken en meningen…

Koop vooral wat JIJ mooi vind en wat JIJ écht wilt.
Maak niet de domme (en dure) fout zoals ik en koop eerst andere dure klokken om toch maar de hebzucht te bedwingen als compensatie voor de Rolex drang, waar je op dat moment wellicht nèt niet genoeg geld voor hebt, om vervolgens alles weer te moeten inruilen met €€€€€€€ verlies.

Denk erom: heb je eenmaal een Rolex dan wil je niet snel wat anders meer of wat anders erbij kopen (wat dan weer eigenlijk een goed en besparend effect heeft…).

Wijsheid gewenst!

2 likes

:full_moon_with_face:

Geen last van :+1:

3 likes

En ik was eergisteren helemaal in mijn nopjes met de SKX mod van Sven om de pols.

Ik denk dat je het punt hier mist.
Ook jij krijgt er eentje:

7 likes

#doeslief? :sunglasses:

3 likes

Damn. Ik heb gisteren mijn chips al opgegeten … :wink:

Even snel een vraagje. Is de hoogte van de prijs van je klokkie echt maatgevend voor de mate van je passie voor horloges? Dat zal toch niet. Als wel, best sneu maar ieder zijn ding natuurlijk.

Ik vind zelf een Swatch verzamelaar met een aantal unieke modellen misschien nog wel meer een echte liefhebber dan iemand met een paar lexen, waar die lekker mee loopt te shinen op horlogemeetings of social media. Het laatste is ook prima hoor, don’t get me wrong (…anders krijg ik @anon11367652EV en @BadgeandBezel weer op mijn dak :sunglasses:). Maar meet de passie voor horloges nou niet af aan wat iemand kan of wil betalen. Vind ik persoonlijk een tikje te kort door de bocht.

Maar goed, ik zal de ironie ervan wel weer niet begrepen hebben, story of my life:innocent:

4 likes