Informatie over rolex

Kan ik ook een tikkie sturen voor een blikje cola?

6 likes

even terug lezen wat je schreef
:yum:

Wat mis ik?

uhm, en u kan het zeggen aan de hand van een foto? waar kijk u naar? waar ziet u het?

Dat is info die je waarschijnlijk wel geld gaat kosten. Het is lagere school kennis overigens.

ik vind het gwn grappig dat iemand zegt “is nep”, “replica”, “je bent asociaal”, prima, maar, als je het niet kan beargumenteren, dan zou ik denken, zeg niks, snap best dat het stoer staat en dat je misschien wat likes oplevert, maar afijn…zal wel…
ik merk bij sommige hier dat de quota aan “teveel aan huis, mijn vrouw zeur, ik mag niks van haar, ik speel wel voor haantje op een forum”, wel best hoog staat :yum:
Koop er een bosje bloemen, wie weet, krijg je ook wat:yum:

3 likes

Ok…

Bijzonder om te zien hoe iemand die een halve dag op het forum is zo zijn best doet om een niet al te prettig indruk achter te laten.

Doe gewoon leuk mee, geef eens een like, post eens een foto van je horloge en mix je zo nu en dan eens in de gesprekken. Dan kom je er achter dat het hier ontzettend leuk is met veelal leuke mensen. Ipv gelijk met gestrekt been erin.

17 likes

Topicstarter komt hier sowieso niet meer na gewonnen informatie. Dus die indruk zal 'm “worst” zijn.

What’s new at HF?

1 like

Dan is de vraag wel… Geel of meteen rood ?

3 likes

Exact.

Veel leden maakt het daarom ook weinig uit wat voor indruk zij bij TS achterlaten.

1 like

Ik wilde 35 bieden, maar f€&@ dat. Ik vind je niet aardig. Ik gun mijn geld ergens anders.

35 wat? Broden? . Maagden? Kamelen? Bitcoins?

1 like

35 lala. :joy::joy::joy:

Ik ga graag naar het theater, een avondje cabaret op zijn tijd vind ik heerlijk. Helaas gooit Corona ook daar roet in het eten. Maar een topic als dit doet er amper voor onder. Heerlijk! :joy:

10 likes

Nou, sommige forumleden waren ook al een beetje vooringenomen. Omdat ts niet meer reageerde, maar aan het werk was (ofzo). Ik heb hier wel ergere leechers meegemaakt en vind zijn verhaal redelijk oprecht.

5 likes

En dit is nog gratis ook!

Sterker nog, je kunt ook gewoon een gratis drankje krijgen van @xmartcalvin als je hem een tikkie stuurt.

6 likes

Als TS stelt dat de erfenis recent is en ietwat later aangeeft dat betreffende persoon twee jaar geleden het leven heeft heeft gelaten, dan klinkt dat tegenstrijdig.

Maar misschien ben ik te achterdochtig en is mijn visie op tijd gewoon anders.

2 likes

8c8

Geel natuurlijk, dit zijn gewoon wat opstartproblemen en iedereen verdient een tweede kans op een eerste indruk (ehh ok dat klinkt een beetje gek :laughing:)