Inspiratie of imitatie? Laat een horloge beoordelen!

Hee, zo prees mijn vriendin zichzelf ook aan op Tinder.

9 likes

Met een recente service?

2 likes

Ik vrees het wel ja. Full service nota bene, niet alleen maar nagekeken en schoongemaakt.

3 likes

Bavaria ook

1 like

Allebei kei Brabants.

Misschien hoort deze in het domme vragen topic, maar maakt het wat uit wat je koopt? Op een enkeling na heeft geen hond in de gaten wat je nu om de pols hebt.

6 likes

Dat is waar; niemand die iets begrijpt van mijn liefde en belangstelling voor horloges. Ik koop nooit om te imponeren; altijd voor het plezier.

2 likes

Ah, met nieuwe onderdelen en toen in zes posities afgeregeld.

1 like

Op papier wel (van dezelfde oprichters als ‘Beter Bed’) maar alle bedden zijn gewoon in China in elkaar geflanst. Het is allemaal volksverlakkerij. ‘Swiss’ ademt kwaliteit uit en het gepeupel is daar gevoelig voor…
Ikea is op papier ook ‘Zweeds’ en ‘Patagonia’ kleding wordt echt niet in Patagonie gemaakt.

2 likes

Mijn zus uit Nieuw-Zeeland had ook nog nooit van New Zealand Auckland gehoord! :joy:

1 like

Nou dat bedoel ik dus.

Als je je afvraagt wat dat uitmaakt is het misschien jouw hobby niet?

En aldus geschiedde…

:smiling_face:

even een NA topic aanmaken dan maar

1 like

Afhankelijk van de ex gebruik ik alle twee de termen.:zipper_mouth_face:

Hebben de resultaten van de poll je geholpen met de beslissing?

Alvast proficiat me je NA :wink:.

1 like

Nou: ze hebben me niet tegengehouden in ieder geval :smile:

감사합니다!

1 like

Dat heb ik moeten opzoeken maar:

언급하지 마세요!

1 like

7 likes

Kwam geheel toevallig de Citizen tegen via een advertentie op social media, deed me toch snel ergens aan denken… Daarna moest ik direct aan dit topic denken, dus bij deze.

• Origineel genoeg
  • Hommage, maar aanvaardbaar
  • Lijkt te sterk op het origineel, replica
0 stemmers
1 like

Niet in de verste verte iets van een hommage of replica of wat dan ook. :grin: Twee compleet verschillende horloges en modellen.

1 like