Ik moet zeggen dat ik niet zo’n probleem heb met de datum. Ik heb met sommige modellen ook wel dat ik enkele cijfers te groot vind of te kaal (met name bij een 1 of 7). Ik vind het misschien wel leuk dat ze iets anders proberen. Eigenlijk dus gewoon geen sterke mening over
Ja de witte is mooi hè. Paste gewoon heel goed bij het geheel. Ik moet de Aqua nog wel zien, maar toch, de witte is goed gelukt.
Na meer dan een half jaar nog eens wrist time gegeven aan de Regulateur (IW544401).
Lang niet gedragen omwille van de grootte, de witte wijzerplaat icm de fijne kast doen de 43mm fors groter lijken.
Was aan het overwegen om hem te verkopen maar wanneer om de pols blijft het toch een pracht exemplaar dat ik al snel zou missen, dus voorlopig blijft hij nog in de collectie.
Dit is geen IWC horlogemaker die hem geserviced heeft!
Zie dat bepaalde delen van de gangreserve differentieel niet gedemonteerd zijn.
In 2021 spreek je over het feit dat je horlogemaker niet aan onderdelen kan komen en de revisie met glas en kroon € 1100,- kost. Waarom besparen op gekwalificeerd onderhoud? Is een kostbaar horloge maar kan niet in andermans portemonnee kijken.
Dit uurwerk heeft een paar slijtage gevoelige onderdelen die circa elke 5 jaar vervangen moeten worden om een goede werking te garanderen.
Weet dat het een bak geld is maar een glas moet niet als er geen barsten inzitten of stukjes uit de rand. Kroon kan een slijtage punt zijn vanwege de schroefdraad.