Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 3)

Op 1:05 zie je de quick adjust :+1:

6 likes

32 likes

@illewoare. Dank voor t delen. Alleen nu is de vraag is de JLC t dubbele zo ongeveer waard tov een Omega Aqua terra.

Eerste bron lijkt me watchuseek?

Maar de bracelet lijkt me tot zoverre briljant. :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Dat was een reactie onder een Youtube video denk ik. Ik heb zodanig veel bekeken dat ik het op den duur niet meer weet :smile:

Je hebt altijd de wet van de diminishing returns natuurlijk en JLC is altijd wel ambitieus met hun prijzen. Er zal vast met tijd wat korting te regelen zijn :wink:

1 like

Toch maar even een battle eraan gewaagd :laughing:

Passen ga ik sowieso doen. :partying_face:

2 likes
2 likes

Nog een nieuwe release die ik zag passeren, een 40mm Polaris! JLC is echt goed bezig dit jaar!

Los van de prijzen die aan de stevige kant zijn, is het al moeilijk kiezen welke mijn favoriet is. En dan hebben we nog niet gesproken over de haute horlogerie :blush:

9 likes

Zeker het dubbele waard van een AT.

22 likes

Vreemd dat die geen aandacht kreeg zeg.

Mooie maat :ok_hand:

2 likes

Die staat ook niet bij de nieuwe releases, vreemd genoeg. Je moet al bij Polaris kijken en dan staat er wel “new”. Als ze de rubber strap erop uitbrengen is dat wel een topper moet ik zeggen!

4 likes

Moet zeggen dat ik toch wel aan het design kan wennen. Vooral in het goud. De renders doen het ontwerp geen eer aan.

Plaatje hoor

18 likes

Ik ben wel heel nieuwsgierig hoe dit staat om de pols.

Polaris en Sea-Dweller eruit en deze erin?

Eerst maar eens in het echt zien…

18 likes

De nieuwe 40mm Polaris is een schot in de roos, prachtig model en waar de oude voor mij altijd net te groot en daardoor aanwezig was, is deze echt perfect.

30 likes

Ja echt een mooi ding. Maat helemaal top zo.

29 likes

Fijn dat je zelf al het argument hebt om de JLC te vergoelijken :crazy_face:

1 like

Prachtig. Nu nog even een rubbertje van JLC erop. Maar ik las ergens dat ook de l2l kleiner was?

IK zou het eigenlijk niet durven te zeggen…

1 like

Maar de JLC kost list gewoon t dubbele. Ik vind het misschien wel teveel geld voor staal :rofl:

1 like

Even wachten op de grijze markt.