Leuke verzameling!
We zien je nieuwe aanwinst over een tijdje wel langskomen
Leuke verzameling!
We zien je nieuwe aanwinst over een tijdje wel langskomen
Leuke, zeer afwisselende collectie
De Piaget en de Hurst Swatch springen er, voor mij, uit.
Is dat rechtsboven een Piaget @DontLookBack… ik twijfel nog @Anthony Los daarvan; een kek ding om te zien!
Mooie uitgebalanceerde collectie
Geniet ervan
Lekker divers en eigenwijs!
Ik zou persoonlijk nog een chrono en iets bauhaus missen.
Qua strepen, die kleine tonneau misschien, en die swatch. Maar voor die Swatch ga je niet veel vangen vermoed ik, dus misschien de effort niet waard.
Ik had natuurlijk eerst HF binnenste buiten kunnen keren
Maar Piaget it is…
Het was ook even zoeken maar ik kon mij onderstaande en letterlijk schitterende foto van deze Piaget herinneren:
Euhm, nee
Eh, ja.
Ik dacht even dat je het over de Credor had, maar je hebt het over de Glassbox… Die is inderdaad zeker net zo mooi, maar dan van ontwerp.
Lekker. Ik vind die rado ook altijd leuk. Plakt vast aan een tijdperk, maar dat is net de charme.
Veel teveel natuurlijk maar verder toffe collectie!
dat doe ik met volle teugen
Ik denk dat je dat het beste zelf kunt. Je hebt nu in ieder geval een paar originele te pakken. Ben benieuwd hoe de collectie over een jaartje uitziet als je hier blijft rondhangen
Check de eBay-prijzen voor Mickey Swatch Damien Hirst Niet de zilveren dial, maar deze 36mm versie. Er werden 5 jaar geleden slechts 2000 stuks van verkocht. Na 3 uur proberen, toch eentje te pakken gekregen.
Goed gezien! Vorig jaar twee onderstaande horloges verkocht om de Piaget te financieren. De Sinn vond ik prachtig, maar te groot aan mijn pols. Ik heb ook niet zo veel met chrono’s. Een Junghans komt ooit wel terug in de collectie denk ik.
Ik heb niet heel veel herinneringen aan mijn moeder omdat ze jong overleden is, maar ik weet wel dat ze in de jaren '90 heel graag een dergelijke Rado wilde. Heeft zeker mee gespeeld met de aankoop enkele weken geleden.
Ook bedankt voor de reacties @Piede @Anthony @MannetjeMar @Bro
Holy sh#t, daar koop je een Junghans mee.
De Piaget is wel buiten categorie.
Sinn staat nu eenmaal niet gekend voor kleine chrono’s.
Als jij tevreden bent ga ik niets wegstrepen hoor.
Leuke collectie
Mooie discussie. In mijn ogen is de 65 de mooiste van het stel!