Wow
Zou persoonlijk de Breitling opofferen
Je gaat je enige duiker toch niet wegdoen
Als ik een passende vervanger kan bedenken wel. Het gegeven dat een collectie per se een mix moet zijn, heb ik losgelaten. Hij zit me niet in de weg, maar de drang / gelegenheid om hem vaak genoeg te dragen mis ik
Prachtig hoor!
ook de rest van je collectie.
Dit voelt een beetje als een AA meeting
Ik sta zoizo op de lijst om er eentje in 2028 te kopen. Dat lijkt me dan een goede timing om weer naar 4 te groeien toch?
Daar heb je ook wel gelijk in. Maar ergens maak ik ook mijn hoofd leeg op die manier. Hoop dat het dan extra rust geeft.
Ik heb op 1 november nog de tangente gedragen, dus dan is het weer vanaf 0 herbeginnen. Ik moet wel eerlijk met mezelf blijven natuurlijk
Er gaan me wel meerdere onliners blijven achtervolgen, maar deze is toch een van de betere
gelegenheid om hem vaak genoeg te dragen mis ik
Daarmee dat ik fan ben van “duiker = beater”.
Gelegenheden genoeg zo.
duiker = beater
Zo werkt het bij bij niet, helaas. Al mijn horloges zijn in principe beaters, en als de kans op schade echt heel groot is draag ik mijn Casio.
Misschien dat ik een keer een nette duiker moet aanschaffen, een Longines Legend Diver of zo. Die zou kans maken om ook buiten het zwembad gedragen te worden.
De LDD is mooi inderdaad. Maar ik zou er niet mee gaan zeilen.
Mooie collectie!
Categorie Railmaster zoals die van @illewoare zou tof zijn, maarja …
U vraagt wij draaien! En ze zijn niet onvindbaar… maar helaas niet te koop!
Er zijn ook wel gemakkelijk AT varianten van te vinden met dezelfde kast. De 2504.50 bv
Er zijn ook wel gemakkelijk AT varianten van te vinden met dezelfde kast. De 2504.50 bv
Goede tip! Ben niet goed op de hoogte van Omega. Ga meteen eens kijken
Goede tip!
Waar je wel rekening mee moet houden is dat het bolle saffier nogal reflectief is. In combinatie met de matte geprinte plaat en brede lume op de wijzers zoals mijn Railmaster is het geen probleem, maar bij de AT kan de afleesbaarheid mogelijks wat te wensen over laten. In dat opzicht is een Explorer wel wat beter.
Er dwalen er hier een paar rond op het forum (quartz alleszins), misschien eens horen hoe zij dat ervaren
Een IWC Pilot mark XV is ook zo’n topper trouwens! Alleen vind ik die stalen band niet zo mooi.
Een IWC mark XV is ook zo’n topper trouwens!
Toevallig heb ik dat tabblad ook open staan
Dankjewel voor je toelichting.
Nice! Ik zou ze allemaal willen dragen, op de Breitling na.
Die draag ik zelf ook erg weinig moet ik toegeven. Vind 'm echter te leuk om weg te doen.
Die witte speedy is ook echt wel leuk… maar die speedy tuesday
![]()
Mooi koppeltje zo toch?
Mag nog wel iets bij van een kleiner merk als Zenith…
Veel Zenith al gehad en ik zou ook wel weer een tricolor willen. Wie weet…
Enkel de Yachtmaster zegt me weinig
Die staat op de lijst om eruit te gaan maar nog niet aan toe gekomen. Wel lekker ding in de zomer. Wit shirt, korte broek, flaneren over de boulevard…
Ziet er puik uit!
2504.50, aanrader!
Heerlijk!
Mooie set! Die breitling en oris zou voor mij perfecte duo zijn
Nice! Ik zou ze allemaal willen dragen, op de Breitling na.
Die vind ik net het sympathiekst.
Gelukkig verschillen smaken .
Gelukkig verschillen smaken
En toch hebben wij ook een overlappende smaak. Maar ook wat afwijkingen hier en daar. De Breitling is mij te druk, gebeurt heel veel op die plaat.