Staat je goed!
Ben er weg van
Is echt een fijn horloge!
Ik heb de zwarte ook, heerlijk budget/beater/klusklok…
Wel ik had verwacht deze gelijk weg te doen maar toen ik hem omdeed was het direct duidelijk dat hij blijft.
Ik vind je argument ‘niet verboden op het forum’ een beetje een non-argument.
Als een vent van 53 een 18 jarige vriendin heeft is dat legaal, dat klopt wel, maar moreel verwerpelijk.
Begrijp mij niet verkeerd; geenszins vergelijk ik het hebben van een schaamteloze kopie met semi-pedofilie, ik probeer alleen aan te geven dat ‘niet verboden op het forum’ niet echt een goed argument is.
als ik dit horloge zie denk ik niet aan budget. gewoon een mooi horloge met een mooie band.
Wat een flauwekul, onder de 12 is pedofilie, 12 tot 16 is hebefilie. Vanaf 16 jaar is iemand seksueel meerderjarig. Iemand van 53 met 18 is eigen keuze, je bent hopelijk toch geen pedojager .
Verboden/niet verboden zijn toch wel belangrijke kaders. Terwijl op jouw morele oordeel echt niemand zit te wachten vrees ik
Om te voorkomen dat t nog meer off topic raakt, heb ik mn reactie hier naartoe verplaatst Hommage only
Och, we hoeven t niet perse met elkaar eens te zijn, maar n discussie moet kunnen toch?
Maar idd belangrijke kaders. Daarom ook dat replicas hier verboden zijn.
Dit is tot 250 euro mijn onbetwiste favoriet.
Voor minder dan 60 euro veel waar voor je geld.
Ik heb er zelfs 2 waarvan de zwarte een hydromodd is.
1 van mijn favorieten . Al moet ik zeggen dat ik deze niet bepaald “budget” vind, maar met een listprijs van destijds €600 en tegenwoordig voor €400 valt die nog onder de genoemde categorieën.
Een echter topper!
Tot 250 euro;
Citizen BJ7100-82E
Promaster serie citizen v.v. het eco drive uurwerk, hoogwaardige brushing, handige complicaties, heerlijk leesbaar en gewoon heel cool
250 tot 500 euro;
Yema rallygraf reverse panda
Hele coole vintage inspired race chrono, voorzien van een Seiko mecaquartz. Stock een fijne meshband.
500 tot 750 euro
Hamilton Jazzmaster automatic day date H32505131
Hele fijne daily, prima uurwerk, lekker draagbaar met mooie afmetingen.
Prachtig man, al die dauphine details
Tientjeswerk, loopt snoeinauwkeurig, mooie geborstelde bezel en kijk eens naar die wijzerplaat, daar kan menig ruggenmerk nog een puntje aan zuigen