Laat je Grand Seiko zien IV (Deel 1)

Misschien voor de twijfelaars onder ons hieronder een foto van mijn huidige collectie. Niet zo erg scherp en mijn Snowflake staat er niet op. Altijd al een leuke collectie gevonden die ik door de jaren heen heb opgebouwd. Je zou zeggen, keuze genoeg, maar sinds ik begin dit jaar het nodig vond om eens een Grand Seiko te kopen draag ik dus momenteel 90% van de tijd Grand Seiko. Misschien toch eens proberen, ben in tussentijd fan.

image

19 likes

Tnxs! De eerste persoon staat erin en het topic is weer rustig.

1 like

Poppedopje van ons,

We houden allemaal van je. Echt waar. En we willen het beste voor je, maar lees nou eens terug wat er allemaal geschreven staat. Zowel de post van mij, als die van @koetsjh. De samenvatting? :point_down:

Als je in dit topic wilt blijven, vragen we je vriendelijk iets beter gefundeerde dingen te gaan roepen.

Kom hier geen onzin brengen om, ook wanneer die onzin weerlegd wordt, diezelfde onzin ad nauseam te blijven herhalen.

Mening, prima, totale bullshit, niet prima. Makkelijk toch? :kissing_heart: Dankjewel.

7 likes

Wat is hier aan de hand? Ineens 80 nieuwe berichten… leuk? Oh nee toch niet.
Ik hoop niet dat dit nu een topic gaat worden dat ik een poos op negeren moet zetten. :expressionless:

Plaatjes willen we … en rust en vrede.

31 likes

:hugs:

21 likes
3 likes

Volgens mij zit het leed er voornamelijk in dat er een lid al innerlijk overtuigd is, maar zichzelf nog over de streep moet trekken.

Geef het een jaar, en dat wordt de gevleugelde uitspraak veranderd naar “Let’s talk Grand Seiko”…

6 likes

Ondertussen in de nieuwe tuin van Vorst Vinex

18 likes

Very zen :hibiscus:

Deze nog even in de reprise:
Vanochtend voor de open brug genomen, maar geen spatje stress. Is met de Rolex om wel eens anders. :pray:

12 likes

19mm banden verzameling en dan toch soms niet het juiste bandje kunnen matchen :smile:

13 likes

Ik blijf het maar weer een keer roepen; jij maakt het jezelf moeilijk met je perfectionisme. En waar staat overigens vermeld dat Grand Seiko moet voldoen aan JOUW perfectionisme?

T

1 like

Wat @vierport zegt! :point_up_2:t2:

1 like

Dan laten we het vooral leuk houden

15 likes

Ik heb echt nog een probleem voor m’n SBGV239.

Als er iemand hier een idee heeft, los van zwart, wat daarmee te doen: Wees welkom met je suggesties!

1 like

Eh, je mag hem best doneren hoor. :wink:

1 like

Mooie dikke shell cordovan er op.

1 like

[quote=“vierport, post:590, topic:292395”]

3 likes

In ieder geval geen contrasterende kleur stiksel. Misschien grijs, taupe?

Je zal maar zo’n vloer in je huis hebben liggen

21 likes

Dikke pret dan als de zon gaat schijnen :dark_sunglasses:

2 likes