@TheCyclist, zorg je ervoor dat je geen fietser aanrijdt…
Daar heb je gelijk in! Erg mooi. Sowieso een prachtig horloge. Ik kan ook goed met dichte achterdeksels leven, overigens, dus je moet “verneukt” met een korreltje zout nemen, ook al zie ik liever geen plakkaten of barokke gravures op uurwerken.
Mijn eerste GS. Prachtig ding. Blij dat ik dit topic van voor naar achter heb doorgelezen en met name dankzij @Fate_Amenable_To_Change gekozen voor een 37mm exemplaar…wat voor mij dus voor een dergelijk horloge in tegenstelling tot de 40mm, voor mij de perfecte maat blijkt. Al gezegd dat ik er blij mee ben? Ja
Hee! Gefeliciteerd en welkom bij de club! SBGX261 op leer gezet, zo te zien? Of?
Hoe dan ook, mooi man. Ik zit nog steeds op mijn SBGX te wachten. Het wordt hoe langer hoe naarder, dat wachten.
Overgenomen via HF en eerste dag in mijn bezit, en zit momenteel op een Hirsch Croco strap, want de eerste eigenaar had die voorkeur. Bracelet zit er ook bij, maar nog niet geprobeerd.
Sterkte met het wachten. Voor mij duurde het 2 dagen en vond ik haast al lastig genoeg
En inderdaad, de SGBX261. Zie ook mijn NA.
Ietwat off topic, maar ik vond het erg interessant, over Japanse druk kunst:
https://x.com/culturaltutor/status/1765731825849102658?s=46&t=FPIHffB96K7y3F-DFkVf3g
Is er een link naar de uitleg erover of mis ik iets? Ik ben nogal een Twitter leek
Doet me denken aan deze lego set overigens. Leuk dat Lego wat Japanse cultuur in de collectie heeft imho!
Ontopic! Mijn olijke duo in het zonnetje
Die twee horloges zijn een collectie an sich. Erg mooi
ik las ‘lelijke’ duo…en wilde al een brandbrief gaan schrijven. Poe…gelukkig maar.
Prachtig!
Akkoord. Nu nog eentje met metalen band en de subcollectie is compleet
Prachtig! Mooi passend bandje ook. Messcherpe wijzers.
Prachtig. Welk model kijken we naar hier?
Mooi horloge en mooi op 8 minuten over 10
Dank U. Dit is de SBGP015.
Dank. Heel fraai.